Gå til innhold

Hvor lenge går det fra du hører fra noen til du blir bekymret/sjekker dem ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er venner med noen, prater med dem ganske ofte,nesten hver dag.

Så blir de stille, du hører ikke noe fra dem. Hvor lang tid tar det før du evt blir bekymret, og tar du da kontakt?

Rent hypotetisk :)

Anonymkode: 28d18...dc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En uke. 

Anonymkode: 58427...a82

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Har jeg en god venn jeg vet har mye fritid og som liker høre fra seg, så blir jeg bekymret. Vet jeg at vennen er kontaktsøkende i perioder og lett kan bli distrahert av en forelskelse eller prosjekt, så bekymrer jeg meg ikke

Anonymkode: f7321...991

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på personen. Noen vet jeg jobber mye, er sliten og trenger kanskje noen dager for seg selv. Noen vet jeg har mye fritid og det ville vært merkelig om jeg ikke hørte noe fra dem. Noen tenker jeg ikke så mye over, men andre bekymrer meg fortere. 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Kommer helt an på hvem ja. Noen har en nesten daglig kontakt med og da blir jeg bekymret tre dager uten kontakt.

Andre møter jeg en gang i måneden,og har lite kontakt utenom. Så da etter tre måneder liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Personavhengig. Hvis det er gode venninner: en uke til mnder. Uke for de pålitelig, mnder for de upålitelige. Hvis det er menn går jeg alltid ut i fra at de er med andre damer, enten det er venner eller en jeg har en greie med. 

Anonymkode: 55c96...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...