Gå til innhold

Avtalte å møtes i morgen, men i kveld skal han drikke seg snydens...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har snakket med en mann en liten kort stund (1 uke ca) vi bor begge i samme by og avtalte at vi kunne møtes i morgen, lørdag. 

Men sist han var på fest og drakk så sa han at han hadde hangover dagen derpå (fortalte han meg). I kveld skal han vist drikke, og jeg spurte om han skulle bli drita, noe han svarte ja på.. (kan være han tøyset bare når han svarte ja)

Hvordan har han da tenkt å møte meg i morgen om han mest sannsynlig kommer til å ha hangover? Vi avtalte også at vi skulle ha en liten samtale via Skype i kveld, og det virker som han helt har glemt bort dette. Jeg gledet meg faktisk, har jo ikke sett han live før.

Sa dette til han i stad: Jammen skulle ikke vi skype i kveld? Da svarta han at han kunne ringe i kveld.. 

Er dette standard enkelte gutter (jenter og for den sakens skyld) ?

Anonymkode: 77ab7...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hangover trenger ikke gjøre deg fullstendig handlingslammet i 24t. Litt kjipt å misse skypesamtalen, men ikke noe jeg ville tenkt to ganger over før jeg har møtt vedkommende.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er folk så sjenert idag at all datingen begynner bak skjermen. En som man aldri har sett før eller kjenner? Verden er blitt trist

Anonymkode: 811a0...37e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er folk så sjenert idag at all datingen begynner bak skjermen. En som man aldri har sett før eller kjenner? Verden er blitt trist

Anonymkode: 811a0...37e

Kan da være hyggelig å se noen via Skype/FaceTime/Facebook før man møtes direkte. Har ikke noe med å være sjenert å gjøre.

• Liker 5
Skrevet

Min tanke: vil du virkelig date og bli sammen med en fyr som drikker seg drita hver helg og setter fylla foran dama? 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nuddelkopp skrev:

Min tanke: vil du virkelig date og bli sammen med en fyr som drikker seg drita hver helg og setter fylla foran dama? 

Han sa at det har blitt litt oftere nå som han er single. Han sa også at han sjelden gikk ut på byen, det var mest hjemmefest. Kan til dels forstå at man fester litt mer når man er single. 

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet
1 minutt siden, Nuddelkopp skrev:

Det står ingenting om at han gjør dette ofte og han setter jo ikke fylla foran henne? Det er fredag og han skal på fest og drikke. Selv om han blir fyllesjuk betyr ikke det at han er dårlig HELE dagen og ikke orker å møte noen. Jeg blir også skikkelig fyllesjuk når jeg drikker, men etter litt oppkast og pizza er jeg fin igjen! :P

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe galt å dra på byen altså, men dersom denne daten er som meg og er fyllesyk både i 1 og 2 dager så kan man kanskje vurdere om det er verdt det. Jeg klarer fysisk ikke røre meg en gang dagen derpå. Kanskje han er sånn?

Tenker litt sånn at om en mann er seriøs så prioriterer han å faktisk møte deg. Skype er liksom ikke det samme. Min date er ute i kveld men tar det rolig siden vi har planer i morgen tidlig. Og jeg har ikke bedt han gjøre det, men han velger å ikke bli helt dritings og ødelagt.

Anonymkode: 6cc1b...6d6

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Du spør om han skal bli "drita",og han svarer ja.

Ok. Vi lever på samme planet. Jeg er innforstått med det. Men hvordan orker du? Sorry. 

Drikk og fest og ha det kjempekult. Men dette handler jo ikke om det.

Nitrist.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Jeg ville jo selv ikke drukket noe idag, og i hvertfall ikke blitt full om jeg viste jeg skulle på en "date" i morgen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Spurte han nå om han var full, fikk til svar at han var sånn middels... OG de skulle visst ut på byen..

AnonymBruker
Skrevet

Én uke, aldri truffet hverandre og du høres allerede mer krevende og kravstor ut enn hva jeg hadde godtatt av langtidskjæresten. Lykke til (til han) 

Anonymkode: 4e91d...c88

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

Spurte han nå om han var full, fikk til svar at han var sånn middels... OG de skulle visst ut på byen..

Ønsker du deg en kjæreste som trives med å drikke seg full?

Anonymkode: 748f2...95f

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du deg en kjæreste som trives med å drikke seg full?

Anonymkode: 748f2...95f

Å HERREGUD! Så det er galt å like å drikke seg full nå også, altså?? KG i et nøtteskall. 

Spaser deg en tur i nærmeste storby inatt og du vil se tusenvis av folk som åpenlyst liker å drikke seg fulle. De kan godt være gode kjærester for det.

TS; RO NED! 

Skrevet

Jeg kan dra på fylla en kveld og dra på joggetur eller sykkeltur dagen derpå. Jeg blir aldri fyllesjuk. Noen blir bare ikke dårlig. Så hvis han føler han kan møte deg, burde det gå greit. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du burde bare la han gå, han fortjener mye bedre enn ei jente som deg.

Anonymkode: f1f2c...da8

• Liker 2
Gjest mimoe
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

Åhåi... det var det villeste...

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har snakket med en mann en liten kort stund (1 uke ca) vi bor begge i samme by og avtalte at vi kunne møtes i morgen, lørdag. 

Men sist han var på fest og drakk så sa han at han hadde hangover dagen derpå (fortalte han meg). I kveld skal han vist drikke, og jeg spurte om han skulle bli drita, noe han svarte ja på.. (kan være han tøyset bare når han svarte ja)

Hvordan har han da tenkt å møte meg i morgen om han mest sannsynlig kommer til å ha hangover? Vi avtalte også at vi skulle ha en liten samtale via Skype i kveld, og det virker som han helt har glemt bort dette. Jeg gledet meg faktisk, har jo ikke sett han live før.

Sa dette til han i stad: Jammen skulle ikke vi skype i kveld? Da svarta han at han kunne ringe i kveld.. 

Er dette standard enkelte gutter (jenter og for den sakens skyld) ?

Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men jeg vet ikke hvor interessert jeg hadde vært i å date en som planlegger å drikke seg drita. Å bli for full er vel et uhell, og ikke et mål? Når det er sagt, kan det godt være han takler bakrus godt nok til å treffe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo noen som mener at de har vært drita hvis de har vært litt ustøe i gangen også, da.

Anonymkode: 97873...6af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig kontrollerende ut TS. Hvorfor spør du han om han er full!? Alarmbjellene mine uler.

Anonymkode: 34bcd...114

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...