Gå til innhold

Fortsatt jomfru.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short, jeg er fortsatt jomfru, 23 år og er redd for at jenter har sex med meg kun for at jeg er stor nedentil og at de ser på det som en ekspriment og freakshow som de kan prate om i ettertid til venninner. Jeg bor i en liten by i Gudbrandsdalen der alle kjenner alle og derfor rykter spredd seg fort da kompiser liker å tøyse. Titt og ofte kommer jenter bort og viser interesse på byen, men jeg avviser ofte fort i frykt for deres hensikt.

Er dette riktig av meg og hva tenker dere om dette? Takk for svar på forhånd. 

Anonymkode: 7a8f5...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan

1) Kjøre på og formentlig svømme i kvinnfolk mens bygdejentene stadig viser interesse for deg før  a)de flytter til byen alikevel eller b) etablert seg med andre som ikke oppfører seg som et ludder

2) Kom deg i et forhold med en person du liker og ikke stress. Din tid vil komme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

internet-troll.jpg

Anonymkode: be295...496

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Emmelise skrev:

Du kan

1) Kjøre på og formentlig svømme i kvinnfolk mens bygdejentene stadig viser interesse for deg før  a)de flytter til byen alikevel eller b) etablert seg med andre som ikke oppfører seg som et ludder

2) Kom deg i et forhold med en person du liker og ikke stress. Din tid vil komme.

Takk for tips. Ønsker selfølgelig å finne meg ei, men har ikke satt det nok i fokus og tar det litt som det kommer :)

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Long story short, jeg er fortsatt jomfru, 23 år og er redd for at jenter har sex med meg kun for at jeg er stor nedentil og at de ser på det som en ekspriment og freakshow som de kan prate om i ettertid til venninner. Jeg bor i en liten by i Gudbrandsdalen der alle kjenner alle og derfor rykter spredd seg fort da kompiser liker å tøyse. Titt og ofte kommer jenter bort og viser interesse på byen, men jeg avviser ofte fort i frykt for deres hensikt.

Er dette riktig av meg og hva tenker dere om dette? Takk for svar på forhånd. 

Ja jøss.

AnonymBruker
Skrevet

Stor penis er en flott gave og ikke noe freakshow. Ingen vil snakke om sexen med venninnene sine for man vil jo ikke at de også skal prøve å få pult deg, menn med stor penis vil man ha for seg selv og holder tett om hvor gode er :)

Anonymkode: 0729d...2bc

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

redd for at jenter har sex med meg kun for at jeg er stor nedentil og at de ser på det som en ekspriment og freakshow som de kan prate om i ettertid til venninner.

Hva så? Har vært en sånn en for mange hver gang jeg var singel, men jeg ga faen i det. Så lenge jeg fikk sex var jeg fornøyd. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor penis er en flott gave og ikke noe freakshow. Ingen vil snakke om sexen med venninnene sine for man vil jo ikke at de også skal prøve å få pult deg, menn med stor penis vil man ha for seg selv og holder tett om hvor gode er :)

Anonymkode: 0729d...2bc

Å jo! Mange snakker med venninnene sine om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...