Mkay87 Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Hva tror dere om denne ansiktsrensen? Hvordan er ingrediensene?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Høres ut som flotte naturlige ingredienser de 😊 Hvilket merke? 😀 Anonymkode: 48aa5...fe2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Er dette alle ingrediensene? Hvor er konserveringsmidlene? Anonymkode: 9d00c...89f
OPIgirl Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Castor olje? Er ikke det noe som blir brukt til biler???
Mkay87 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2017 dette er alle ingrediensene ja..... ang Castor olje er jeg usikker - har lest at den er både en dårlig og god ingrediens....
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Castorolje ville ikke jeg personlig brukt i ansiktet, men vet det er veldig mange som gjør det. Det er en veldig fet olje og i tillegg så stimulerer den hårvekst. Nå sliter jeg med fet hud og kviser da, så derfor blir en slik olje alt for tung for meg, om du ikke har det problemet skal nok ikke en maske med castor i være noe problem. Bare rens huden etterpå for overflødig olje igjen etter masken Anonymkode: 9c8a9...3fd
Mkay87 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2017 jeg har også fet hud/kviser... så da går jeg bort i fra den ansiktsrensen takk for svar :D
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Jeg synes i utgangspunktet kakaosmør høres veldig (!) ''tungt'' ut for en ansiktskrem. Kokosolje er også noe mange reagerer på. Men det er jo bra ingredienser, for all del, så jeg hadde prøvd meg forsiktig frem over en periode på 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå