Sprudlesann Skrevet 30. juni 2017 #1 Del Skrevet 30. juni 2017 Har blogger blitt mye mindre populært enn det var? Jeg pleide å lese mye blogger før, som underholdning. Regner med at jeg kommer til å slutte helt snart fordi det har blitt kjedelig. Synes også det ser ut som det er færre lesere i lister og slikt. Dere andre som har sluttet å lese blogger, hvorfor sluttet dere? Og hva fant dere av underholdning i stedet? (Jeg ser etter tips). Jeg har ikke vært blant dem som har blitt brydd av reklame, det har ikke plaget meg noe særlig. Så kan godt lese andre plasser enn blogg.no/mikz.com/stylista.no som har like mye reklame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 30. juni 2017 #2 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) Jeg leste mange blogger før, men ganske få nå. Er to blogger jeg leser fast, andre stikker jeg kanskje innom hvis jeg virkelig kjeder meg. Det blir så mye "i dag har jeg gjort ditt og datt, så skal jeg ditt og datt senere og til helgen skal jeg ditt og datt!", så legger vi til middagsoppskrifter som de enten tar fra hverandre eller som alle har hørt om, reklame på ting som går igjen hos alle blogger (nelly, betakroten i forskjellige varianter, haircare, barberhøvel fra shai eller er det intuition som gjelder nå?), og kanskje "10 ting du ikke visste om meg!" en gang i blant som vi allerede visste fra før Endret 30. juni 2017 av Rosewood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 30. juni 2017 #3 Del Skrevet 30. juni 2017 Leste masse blogger før da jeg gikk på ungdomsskolen og VGS. Jeg tror nok at jeg bare har mistet interessen, egentlig, det er liksom ikke så spennende å lese om andres liv lenger. Dessuten var det annerledes før, det var et annet miljø mellom bloggerne; nå føles det veldig..profesjonell-bedrift-aktig, ingen "varme", men stivt og påtatt. Og hvor lenge er det interessant med blogger hvor det er det samme som går inn i alle år? Det kan selvfølgelig være fordi jeg er eldre, men det er vel ingen tvil om at det har skjedd forandringer. Jeg leser ofte sånne "sladresider", men ikke PerezHilton og alt det der. Blir for kjedelig. Og så er jeg innom noen kunstsider, og quiz-sider om jeg kjeder meg. Rart, føles som jeg bruker dataen så mye, men er ikke så mange sider jeg er innom. Den er mest bare på "i bakgrunnen", liksom (leser jo aviser også, men er mest for å være litt oppdatert på verden). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 30. juni 2017 #4 Del Skrevet 30. juni 2017 Har kanskje noe med blant annet alder å gjøre at interessen blir mindre jo eldre vi blir. Da blogging var nytt, så var det en ny verden som åpnet seg for mange. Er det ikke ofte sånn at nye "ting" har en viss interesse til å begynne med, men så daler det etter en stund. Husker at Nærradioen var veldig populær da den kom, men nå er det vel bare noen få på mindre steder hvor den fremdeles eksisterer. Det er vel sånn med en del "ting" at når det er nytt så er det spennende, men når det har vært en stund så daler interessen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunaire Skrevet 30. juni 2017 #5 Del Skrevet 30. juni 2017 Har du lest én, har du lest alle. Snork. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprudlesann Skrevet 30. juni 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2017 49 minutter siden, Weekend skrev: nå føles det veldig..profesjonell-bedrift-aktig, ingen "varme", men stivt og påtatt. Og hvor lenge er det interessant med blogger hvor det er det samme som går inn i alle år? Det kan selvfølgelig være fordi jeg er eldre, men det er vel ingen tvil om at det har skjedd forandringer. Helt enig i det her. Det var "varmere" før. Og noe mer spontant? Savner det som lesestoff, hvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. juni 2017 #7 Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg hadde personlig blogg i mange år, men gikk videre til å skrive om hobbyen/yrket mitt istedet. Har også fått flere lesere etter at jeg endret temaet for bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 30. juni 2017 #8 Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg leser innimellom men ikke noe fast. Har to døtre på 14 og 17 år og de er faktisk veldig lite inne og ser på blogger. Det er snapchat og instagram som de liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 1. juli 2017 #9 Del Skrevet 1. juli 2017 Jeg har blogg selv, men leser blogger veldig skjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 1. juli 2017 #10 Del Skrevet 1. juli 2017 8 timer siden, Sprudlesann skrev: Har blogger blitt mye mindre populært enn det var? Jeg pleide å lese mye blogger før, som underholdning. Regner med at jeg kommer til å slutte helt snart fordi det har blitt kjedelig. Synes også det ser ut som det er færre lesere i lister og slikt. Dere andre som har sluttet å lese blogger, hvorfor sluttet dere? Og hva fant dere av underholdning i stedet? (Jeg ser etter tips). Jeg har ikke vært blant dem som har blitt brydd av reklame, det har ikke plaget meg noe særlig. Så kan godt lese andre plasser enn blogg.no/mikz.com/stylista.no som har like mye reklame. Har blogg noen gang vært underholdende egentlig? Har aldri skjønt det der. Men er jo bare en mann - på Kvinneguiden🤣😂 Her er jeg fordi det ofte er veldig underholdende😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg