AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Dater en fyr nå for tiden og vi koser oss masse. Er på fester sammen, spiser middag ute, sover sammen i ny og ne. Men ofte da vi har sex så gjør det vondt under samleie og penetrering da penisen hans bøyer smått oppover og hodet er relativt stort og har en slik form at det klemmer en del oppe i kjeden. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette og har dere evt tips. Hilsen en litt desperat kvinne på 22 som ønsker at dette skal funke Anonymkode: 07448...fd0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Prøv dere frem i andre stillinger. Bøyde peniser kan være godt i noen stillinger og veldig vonde i andre Anonymkode: 0fed7...6b2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv dere frem i andre stillinger. Bøyde peniser kan være godt i noen stillinger og veldig vonde i andre Anonymkode: 0fed7...6b2 Hmm ja. Vi prøver forskjellig, men den strekker meg veldig ut og tror egentlig spooning er den eneste stillingen jeg ikke får vondt av. Anonymkode: 07448...fd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå