Gå til innhold

Trenger inspirasjon: Hva slags klær har du hatt på deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå spør jeg bare rett og slett hva har du hatt på deg i dag fredag 30. juni 2017?

Jeg er så møkka lei av de gamle klærne jeg har, de er triste mye kjedelige greier lite med farger er det også... så i morgen skal jeg "svi" av en del kroner...vil bli litt mer fargeglad og litt mer glad :-D 

Har du også noen bilder eller linker du kan vise til så blir jeg.

Tusen takk til alle som bidrar.

PS! Jeg vil at det er dere jenter/damer som skal svare, og at jeg vil at det skal være seriøse innlegg...det er nok av rør på nett ellers...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk i beige shorts og pudder rosa tennisskjorte. Brunt, flettet lærbelte og joggesko.

Ikke så spennende, men det var sommervarmt. 

Anonymkode: e599a...3e5

Skrevet

Skikkelig daffedag - søndagsmodus, så i dag er det en rosa hettegenser fra HH og en SkillMill lysblå/rosa pysjbukse for herrer :ninuskapus: og med håret i tull oppå toppen og null sminke er jeg råsexy samtidig som jeg har det avslappende komfy :P

Skrevet

Hei, i dag har jeg hatt på:

hvit skjorte/bluse, litt lang løstsittende med splitt i siden, fra Cubus, Slimming Sydnee blå jeans, også fra Cubus og sorte BuffaloLondon 10 cm høye, spisse stilettpumps. Deilig å kunne ha på seg dette ute på en søndag blant andre mennesker, uten et eneste hevet øyebryn 🙂 Fikk tilbakemelding fra en jente på min egen alder som sa jeg kledde denne metrolooken godt. Hun sa at hun skulle ønske flere var litt tøffe og viste litt av sine feminine sider 👍🏻

God søndag,

Vantage 🙂☀️

Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag har det vært daffedag så jeg har gått i joggebukse og hettegenser :P

Skrevet

Sort onepice med tynne stropper og en albue lang hvitt skjorte. :) 

Skrevet
På 30.6.2017 den 18.45, tonelise10 skrev:

Nå spør jeg bare rett og slett hva har du hatt på deg i dag fredag 30. juni 2017?

Jeg er så møkka lei av de gamle klærne jeg har, de er triste mye kjedelige greier lite med farger er det også... så i morgen skal jeg "svi" av en del kroner...vil bli litt mer fargeglad og litt mer glad :-D 

Har du også noen bilder eller linker du kan vise til så blir jeg.

Tusen takk til alle som bidrar.

PS! Jeg vil at det er dere jenter/damer som skal svare, og at jeg vil at det skal være seriøse innlegg...det er nok av rør på nett ellers...

Vi transer da?  Kan ikke vi svare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...