Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

jeg er i syden nå og var innom apoteket for å få noe å rense nipple piercingene min med da de er blitt litt øm og vond de siste dagene. Hun damen på apoteket gidde meg en spray flaske med 95% alkohol, kan jeg bruke dette til å rense med? Vet at pyrispet vann er for sterkt (eller har hvertfall hørt det) så syntes dette virker litt for sterkt kanskje? Og tørr ikke prøve før jeg får noen andre med erfaring sin mening først😋

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brystvorte*

Anonymkode: 184e8...199

Skrevet

Slutt å heng deg opp i sånt, spurte ikke hvilke ord du bruker for å beskrive nippel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, st1234 skrev:

Slutt å heng deg opp i sånt, spurte ikke hvilke ord du bruker for å beskrive nippel

Vel, NIPPEL ER EN SKRUE! Jeg foreslår du drar til en JERNVAREHANDEL for der har de ting til NIPLER. 

Anonymkode: db69d...519

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, st1234 skrev:

Beskrive nippel? En brystvorte er en brystvorte, og en nippel er en nippel. Det er to helt ulike ting. 

Anonymkode: 33c2d...303

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere skal henge dere sånn opp i hva jeg velger å skrive? Brystvorte* sånn, kan jeg få fokus på spørsmålet mitt i stede nå? Vær så snill

• Liker 2
Skrevet

Og for å svare om dere er så nysjerrig, regner jeg brystvorte som hele og nippel som delen piercingen blir tatt i. Selvsagt min tolkning og ikke alle sin. Men skjønner ikke hvorfor dere skal henge dere sånn opp i å angripe folk for skrivemåten sin, svært så fritidsproblemer å sitte på et nettforum på en fredag for å kommentere feil ved andres skrivemåter 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, st1234 skrev:

Og for å svare om dere er så nysjerrig, regner jeg brystvorte som hele og nippel som delen piercingen blir tatt i. Selvsagt min tolkning og ikke alle sin. Men skjønner ikke hvorfor dere skal henge dere sånn opp i å angripe folk for skrivemåten sin, svært så fritidsproblemer å sitte på et nettforum på en fredag for å kommentere feil ved andres skrivemåter 

:lur: 

(Man fremstår bare som dum når man anglofiserer brystvorte.) Nippel er allerede et ord på norsk, du finner dem inne på jernvarehandler. Regner for øvrig med at du er svært ung for voksne folk bruker ikke den slags tulleord 😌 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok rense med det du fikk på apoteket. Skulle det ikke bli bedre, så ville jeg nok fjernet piercingene.

Drit i de som skal rette på deg her. Merkelig greie det der; det brukes engelske og svenske(!) ord så det spruter her inne, men hvis noen skriver nippel, så mister folk evnen til å svare.  :laugh:

Anonymkode: 41b97...920

• Liker 1
Skrevet
På 1.7.2017 den 17.33, AnonymBruker skrev:

:lur: 

(Man fremstår bare som dum når man anglofiserer brystvorte.) Nippel er allerede et ord på norsk, du finner dem inne på jernvarehandler. Regner for øvrig med at du er svært ung for voksne folk bruker ikke den slags tulleord 😌 

Ja kjære deg, er født etter 90. Forøvring fint å være litt internasjonal, kommunikasjon over grensene går ekstra greit da😽

• Liker 1
Skrevet
På 1.7.2017 den 17.40, AnonymBruker skrev:

Du kan nok rense med det du fikk på apoteket. Skulle det ikke bli bedre, så ville jeg nok fjernet piercingene.

Drit i de som skal rette på deg her. Merkelig greie det der; det brukes engelske og svenske(!) ord så det spruter her inne, men hvis noen skriver nippel, så mister folk evnen til å svare.  :laugh:

Anonymkode: 41b97...920

Tusen hjertelig takk for svar ❤️😋

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo alltids smøre på litt jod om den ser guffen ut :)  

Anonymkode: 821df...c57

Skrevet

Er det lenge siden du tok piercingen?

Men noe jeg kan anbefale deg uansett er saltvannsbad. Løs opp en kvart teskje med salt i 2.5 dl vann og kok det opp. La det kjøle seg ned såpass at du klarer å holde brystvorta nedi, og hold brystvorta nedi i 10-15 minutter. Det er utrolig deilig og renser veldig godt. Prøv å gjøre dette 1-2 ganger om dagen.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Persephone skrev:

Er det lenge siden du tok piercingen?

Men noe jeg kan anbefale deg uansett er saltvannsbad. Løs opp en kvart teskje med salt i 2.5 dl vann og kok det opp. La det kjøle seg ned såpass at du klarer å holde brystvorta nedi, og hold brystvorta nedi i 10-15 minutter. Det er utrolig deilig og renser veldig godt. Prøv å gjøre dette 1-2 ganger om dagen.

Ikke bruk vanlig bordsalt. Bruk havsalt, har du ikke tilgang på det må du se etter bordsalt uten Jod.

Anonymkode: 57e46...9a0

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk vanlig bordsalt. Bruk havsalt, har du ikke tilgang på det må du se etter bordsalt uten Jod.

Anonymkode: 57e46...9a0

Sant det! Bra du retter på meg. Har alltid bare havsalt hjemme, så jeg tenker ikke over at det ikke er normen.

Men siden du er i syden, TS, så koster sikkert ikke en pose med havsalt allverdens på den lokale matbutikken.

Skrevet

Tok de for litt over en måned siden😊 Og tusen takk for svar dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...