Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Jeg flyttet hit for fem år siden. Her bør alle slags mennesker. Her er lov og rop og latter. Bråk også noen ganger. Det har aldri hendt noe alvorlig. Nå vil kjæresten at vi flytter sammen til hans bygd. Jeg er redd jeg kommer til å savne livet rundt meg. Naturen er vakker dit vi flytter til. Jeg er likevel redd jeg vil føle meg helt lost!
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Vi var vært venner lenge. Han har aldri forstått at jeg vil bo her,men på en måte.. Jeg er veldig privat og her i bygningen får en være i fred! Samtidig som det alltid er liv og røre her. Jeg elsker å bo her.
Simbyxor Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Hvorfor vil han det? Kjennes det som noe du kan klare å gjøre "for ham"?
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Simbyxor skrev: Hvorfor vil han det? Kjennes det som noe du kan klare å gjøre "for ham"? Han har hus og ja,alt der. Jeg elsker natur! Og dyr og alt. Men jeg er redd jeg vil komme i en sånn rar tilstand. En sånn ensom. Han vil ikke tvinge meg. Han bare skjønner ikke hvor avhengig jeg er av mennesker. Selv om jeg er lattermig innadvendt. Jeg bare elsker naboene her. Liv og røre :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Å være i natur er rekreasjon for meg. Når jeg føler jeg trenger det . Jeg fotograferer mye av dyr og natur. Jeg elsker det. Men så vil jeg hjem til "ghettoen" :-) Fordi det er her jeg senker skuldre etter en hektisk dag . Alle folka,luktene og de svære smila når jeg er hjemme etter en stund. Mulig jeg omstille meg :-) har jo hatt lett for det før :-)
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #6 Skrevet 30. juni 2017 9 minutter siden, NotNaomi skrev: Han har hus og ja,alt der. Jeg elsker natur! Og dyr og alt. Men jeg er redd jeg vil komme i en sånn rar tilstand. En sånn ensom. Han vil ikke tvinge meg. Han bare skjønner ikke hvor avhengig jeg er av mennesker. Selv om jeg er lattermig innadvendt. Jeg bare elsker naboene her. Liv og røre :-) Er det ikke folk i bygden han kommer fra da? Anonymkode: 051aa...e11
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #7 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ikke folk i bygden han kommer fra da? Anonymkode: 051aa...e11 Joh:-) og de har vært hyggelige når jeg har vært der altså :-) Men jeg bor i et litt spesielt område :-) sikkert hva mange vil kalle "white trash". Men også mange innvandrere. Jeg trives her jeg. Unger har det fint her. Med lekeparker og voksne alltid i umiddelbar nærhet. Det er så..livet for meg! Men jeg gjør nok et forsøk på bygda jeg. Har bodd der før og alt var ok. Jeg får prøve.
Aldrisur Skrevet 30. juni 2017 #8 Skrevet 30. juni 2017 Har du noen mulighet til å beholde leiligheten i "white-trash-området inntil videre da? Det gir deg jo en retrettmulighet dersom du mistrives å bo i mer grisgrendte strøk. Forstår at det er et dilemma for deg. 2
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #9 Skrevet 30. juni 2017 33 minutter siden, Aldrisur skrev: Har du noen mulighet til å beholde leiligheten i "white-trash-området inntil videre da? Det gir deg jo en retrettmulighet dersom du mistrives å bo i mer grisgrendte strøk. Forstår at det er et dilemma for deg. Ja,det er det jeg kan. Men er redd for å liksom såre ham eller gjøre for han usikker da. Jeg bare vil bo med ham. Men er redd jeg mister for mye av meg selv da.. Og jeg liker ikke den nedenfra-holdningen hans om mitt bosted. Akkurat som det er noe å miste, tenker han. Men her er jo mye av hjertet mitt.
Aldrisur Skrevet 30. juni 2017 #10 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Ja,det er det jeg kan. Men er redd for å liksom såre ham eller gjøre for han usikker da. Jeg bare vil bo med ham. Men er redd jeg mister for mye av meg selv da.. Og jeg liker ikke den nedenfra-holdningen hans om mitt bosted. Akkurat som det er noe å miste, tenker han. Men her er jo mye av hjertet mitt. Flytt til kjæresten din og bo med ham, men behold leiligheten. En ulykkelig NotNaomi = en ulykkelig kjæreste. , 2
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #11 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Flytt til kjæresten din og bo med ham, men behold leiligheten. En ulykkelig NotNaomi = en ulykkelig kjæreste. , Takk :-) sant det. Jeg ble bare så oppbruddsredd;-) Men kan leie ut leiligheten jeg. Selv om jeg nok gir slipp :-) god du.
Million Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 Er det noe arbeid eller jobber å oppdrive i denne bygda han vil flytte til, da? Det er vel nettopp det som ofte fører til fraflytting; mangel på arbeidsplasser. Eller ligger det i en kjørbar avstand fra nærmeste by som dere kan pendle til og fra hver dag? 1
Minlillesky Skrevet 30. juni 2017 #13 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Han har hus og ja,alt der. Jeg elsker natur! Og dyr og alt. Men jeg er redd jeg vil komme i en sånn rar tilstand. En sånn ensom. Han vil ikke tvinge meg. Han bare skjønner ikke hvor avhengig jeg er av mennesker. Selv om jeg er lattermig innadvendt. Jeg bare elsker naboene her. Liv og røre :-) Kan ikke du "prøvebo" hos han? Start med å bo hos han fra fredag-søndag. Gjerne over tid. Gjerne midt i uka og. Prøv mandag til onsdag for eksempel, så du får opplevd hjem-jobb-hjem osv..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #14 Skrevet 30. juni 2017 Hvis du har mulighet så behold leiligheten din i byen. Det blir ditt fristed. Og om du skulle mistrives på bygda, er det bare å pakke bagen og reise tilbake. Anonymkode: 3558c...69a
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #15 Skrevet 1. juli 2017 8 timer siden, Million skrev: Er det noe arbeid eller jobber å oppdrive i denne bygda han vil flytte til, da? Det er vel nettopp det som ofte fører til fraflytting; mangel på arbeidsplasser. Eller ligger det i en kjørbar avstand fra nærmeste by som dere kan pendle til og fra hver dag? Jeg er 50% ufør,men kan beholde jobben min. Blir en time å kjøre,så helt ok.
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #16 Skrevet 1. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har mulighet så behold leiligheten din i byen. Det blir ditt fristed. Og om du skulle mistrives på bygda, er det bare å pakke bagen og reise tilbake. Anonymkode: 3558c...69a Ja.. Jeg elsker landlivet. Men det er noe med å være vant til alle naboene og miljøet her. Selv om jeg holder meg mest for meg selv her,så liker jeg folka. Og å høre dem. Det er det jeg alltid savner etter turer. Men jeg gjør et godt forsøk. Kan i grunnen bare leie ut her. Tror jeg bør bli forstått på det :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #17 Skrevet 1. juli 2017 8 timer siden, Minlillesky skrev: Kan ikke du "prøvebo" hos han? Start med å bo hos han fra fredag-søndag. Gjerne over tid. Gjerne midt i uka og. Prøv mandag til onsdag for eksempel, så du får opplevd hjem-jobb-hjem osv.. Har vært der opp til to uker og stortrives! Stillheten og mulighetene til å fotografere dyr og natur! Men så er jeg glad når jeg kommer hjem til naboer som snakker,Ler og ja,høres. Det er liksom to ulike måter å slappe av på. :-)
Gjest Solstråletårer Skrevet 1. juli 2017 #18 Skrevet 1. juli 2017 (endret) Jeg skjønner deg godt. Jeg og kjæresten vi bor ikke sammen. Men er mye hos hverandre . Vi er vel praktisk talt særboere. Pga jobb og barn har vi ikke flyttet sammen. Men tror jeg kommer til å slite med tanken å flytte bort fra det jeg bor . Jeg elsker stedet lufta og menneskene ( ikke at jeg prater så mye med de men å se og høre de) jeg trives godt hos han å men er noe med det å komme hjem. Vel tiden får vite blir nok heldigvis noen år til jeg må ta et valg. Endret 1. juli 2017 av Solstråletårer Prøver å rette skrive og grammatiske feil før skrivemåten tar meg.
Million Skrevet 1. juli 2017 #19 Skrevet 1. juli 2017 6 timer siden, NotNaomi skrev: Jeg er 50% ufør,men kan beholde jobben min. Blir en time å kjøre,så helt ok. Javel, men han da?
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #20 Skrevet 1. juli 2017 5 timer siden, Million skrev: Javel, men han da? Jo,han har jobb. Må pendle,men ikke noe problem. En times kjøring på ham også,men på veier det ikke er kø. Så det er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå