Gå til innhold

9 åringen sover inne hos meg vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på nesten 9 har begynt å sove sammen med meg, i sengen min etter at min mann flyttet ut for å studere i 1 1/2 år. Hun ser faren sin kun i helgene når han er på besøk hos oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har det sikkert ikke så godt inne i seg og de fleste ligger å tenker når de skal sove. Hun er sikkert utrygg og savner pappaen sin, så jeg hadde ikke stresset med det nå. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

I det tilfellet vil jeg si det er vanlig, hun savner nok pappaen sin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sov også store deler av barndom og tidlige ungdomsår sammen med min mamma, da pappa kun var hjemme i helgene. Dette var fordi jeg syntes det var koselig, og det syntes mamma også :) 

Anonymkode: 1f716...654

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun synes sikkert det er koselig da. Bør ikke være utrygg. Min sov også inne hos meg en lang periode når vi bodde alene.  Bare nyt det, snart er hun bare ute og flyr med venninner. 

Anonymkode: cf049...d7a

• Liker 1
Skrevet

Hun savner nok pappaen sin og søker trygghet hos deg. 

Det var de samme her da mannen min bodde i en annen by i to år pga spesialisering. Minstejenta sov hos meg flesteparten av nettene, hun var vel på samme alder som datteren din ts. Det er flere år siden nå, og det var ikke et problem å sove i egen seng igjen. Heller ikke de helgene og feriene han var hjemme, da sov hun i senga si selv. 

Bare la henne sove sammen med deg du ts. 

Skrevet

Hun savner pappaen sin tenker jeg. Bare la henne sove inne hos deg. Kan hun ikke ringe han før hun legger seg da?De dagene det er litt ekstra savn. Kanskje det hjelper litt for henne. Min datter sin pappa bor 1t 45 min unna ca, hun er hos han annen hver helg (sees oftere pga idretter og det vi avtaler mellom oss) og når hun savner pappa, ringer vi pappaen hennes på video, så begge to kan både se og prate med hverandre. De skravler i vei, og min datter viser frem ting hun har laget siden sist osv. Etter samtalen sovner hun raskt og lett, i sin egen seng. Av og til sover hun i min seng, når hun trenger meg litt mer enn vanlig <3 Helt greit for meg det. Hun blir 6 i år, så mye yngre enn ditt barn. Men prøv med samtaler (video samtale?) før leggetid. Det kan hjelpe selv for de større barna :)

Skrevet

Min datter kom inn til oss nesten hver natt fram til hun var 11, da ble det plutselig slutt, helt av seg selv. Jeg ville ikke stresset med det.  Blir hun 14-15 og fortsatt vil sove i foreldrenes seng så er det langt fra normalt var den beskjeden jeg fikk på helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...