Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å slanke meg. Har sluttet å spise godteri og jus.  Kanskje har noen tips når det gjelder kosthold? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spis mat som metter. Proteiner og fett.

Unngå karbohydrater. Trene

Anonymkode: eee53...19a

Skrevet (endret)

Jeg gikk ned 6 kilo på 6 uker,men jeg ønsker å gjøre det litt fortere.

Endret av Liliana5
Skrevet

Jeg trener på tredemølle,men ikke hver dag. Har ikke nok tid.

Skrevet

Er det noen som gikk ned over 20 kilo?

Skrevet

Jeg gikk ned 25 kilo på et år, og jeg kan si deg at det første du må skaffe deg, er tålmodighet. Dernest et kaloriunderskudd. Så må du spise nok mat og mat du liker. Du kan kanskje gjette hvorfor? Fordi du skal gjøre det en god stund, og etterpå, hvis du ikke ønsker å gå opp igjen, fortsette å gjøre det, bare med noen små justeringer, resten av livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått ned 30 kilo på ett år. Mye proteinrik mat og små porsjoner ofte i løpet av dagen. Legger meg tidlig og drikker masse sitronvann, begynner dagen med en stor kopp. Alltid ha sunn og god mat i kjøleskapet og frosne hjemmelagde middager i fryseren. Bak alt i ovnen istedenfor å steke det. Prøvde å holde meg på 1300 kal om dagen PG utrolig hvor mye god mat og store mengder man kan spise om man velger riktige ting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Liliana5 skrev:

Jeg gikk ned 6 kilo på 6 uker,men jeg ønsker å gjøre det litt fortere.

Hardkjør på kroppen straffer seg. Hurtig av, hurtig på igjen. Du blir nødt til å være tålmodig. 1/2 til 1 kg pr. uke er mer enn nok. Du skriver ikke noe om hvordan du er i dag? Veldig overvektig, eller bare litt? Reelt overvektig, eller bare i ditt hode? 

Anonymkode: f3c92...96c

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

La på meg tolv kilo pga en fæl vinter. Trøstespiste. Begynte å leve igjen. Gå turer. Møte folk. Og måten fikk mindre fokus.

Har gått ned til normalen igjen. Men savner det rundere ansiktet jeg fikk... Poenget: noe må erstatte fokus på mat.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hardkjør på kroppen straffer seg. Hurtig av, hurtig på igjen. Du blir nødt til å være tålmodig. 1/2 til 1 kg pr. uke er mer enn nok. Du skriver ikke noe om hvordan du er i dag? Veldig overvektig, eller bare litt? Reelt overvektig, eller bare i ditt hode? 

Anonymkode: f3c92...96c

Jeg planlegger gjøre det slik,kan ikke fortere. Jeg veier 93 kilo nå :-) jeg har lagt på seg i løpet av svangerskapet.

Skrevet

Takk for alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...