AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Del Skrevet 30. juni 2017 Hei. Jeg har så lyst til å dra en tur til Oslo i morgen. Men jeg begynner å bli lei av å gå ut alene. Skal du ut på byen i morgen? Kanskje vi kunne møtes og gå ut sammen? Jeg er ei ungdommelig dame på 43 år som spør om dette. Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. Dette er for kun vennskap ikke for å date, da jeg har barn og samboer Håper jeg hører fra AKKURAT deg Anonymkode: e7f6a...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dama73 Skrevet 30. juni 2017 #2 Del Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har så lyst til å dra en tur til Oslo i morgen. Men jeg begynner å bli lei av å gå ut alene. Skal du ut på byen i morgen? Kanskje vi kunne møtes og gå ut sammen? Jeg er ei ungdommelig dame på 43 år som spør om dette. Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. Dette er for kun vennskap ikke for å date, da jeg har barn og samboer Håper jeg hører fra AKKURAT deg Anonymkode: e7f6a...f40 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har så lyst til å dra en tur til Oslo i morgen. Men jeg begynner å bli lei av å gå ut alene. Skal du ut på byen i morgen? Kanskje vi kunne møtes og gå ut sammen? Jeg er ei ungdommelig dame på 43 år som spør om dette. Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. Dette er for kun vennskap ikke for å date, da jeg har barn og samboer Håper jeg hører fra AKKURAT deg Anonymkode: e7f6a...f40 Beklager, men Overskriften ble helt feil her. Det skulle stå SKAL du ut i morgen? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Del Skrevet 30. juni 2017 Du burde skrive med brukernavn, slik at de som er interessert kan sende deg en PM Anonymkode: c1f31...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dama73 Skrevet 30. juni 2017 #4 Del Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du burde skrive med brukernavn, slik at de som er interessert kan sende deg en PM Anonymkode: c1f31...4e6 jeg har gjort det. Den skulle IKKE være anonym........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dama73 Skrevet 30. juni 2017 #5 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) Får IKKE slettet denne, men har lagt den ut på NYTT ! Endret 30. juni 2017 av dama73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå