AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Hei, jeg mistet jomfrudommen for noen uker siden, til en gutt som også var jomfru. Jeg går på p-piller så vi brukte/bruker ikke kondom. I det siste har det klødd og svidd i og rundt skjeden, og det svir i nedre del av magen når jeg tisser. Går det an å få kjønnssykdom av noen som aldri har hatt sex med noen andre enn meg? Gutten har ingen av symptomene jeg har, og har ikke merket noe. Har hatt sopp infeksjon før, men synes dette virker annerledes. Tusen takk for svar Anonymkode: 1e012...b4d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Tenker med en gang urinveisinfeksjon eller sopp ta deg en snartur til legen så fine r han ut av det med en gang. Anonymkode: 686d7...54c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Ta med deg en urinprøve og oppsøk legevakten. Legekontor er stengt nå. Har du urinveisinfeksjon, så skal du ikke vente til mandag med å oppsøke fastlegen for å få behandling. Anonymkode: 4af0f...823 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Høres jt som urinveisinfeksjon. Det er vanlig å få etter sex og spesielt etter de første gangene med ny partner fordi din kropp er ikke vant tol hans bakterier. Bakterier presses opp i urinrøret under samleie. Fort deg til legen så det ikke blir værre! Anonymkode: 82fad...946
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå