AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Hva kaller man en person som klager på h*n ikke får hjelp til noe, men når personen som skal hjelpe spør om hjelp så sier personen nei. Altså h*n sa til meg "pappa stiller aldri opp når noen trenger hjelp" mens han hadde hjulpet masse med en bil for sønnen. Som da var stor jobb. så spurte jeg dagen etterpå "skal du hjelpe pappaen din med ved i skogen" så sa han "nei trokke det" Han diskuterer når han ikke har sjekket kilder og kunnskap også hva kaller man slike? Anonymkode: 64d9e...a7f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #6 Skrevet 30. juni 2017 Håpet det var et ordtrykk for det som jeg kan kalle han det face to face. Anonymkode: 64d9e...a7f
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #7 Skrevet 30. juni 2017 Bortskjemte. Vet ikke om noe ordtak. Kan du ikke bare si at han bør tenke litt over ting?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #9 Skrevet 30. juni 2017 2 timer siden, NotNaomi skrev: Bortskjemte. Vet ikke om noe ordtak. Kan du ikke bare si at han bør tenke litt over ting? Hjelper ikke, prøvd, må finne et ordtak han blir lei av å høre, som jeg må kalle han framover så han kanskje innser han må gjøre noe med kallenavnet sitt Anonymkode: 64d9e...a7f
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juni 2017 #10 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke, prøvd, må finne et ordtak han blir lei av å høre, som jeg må kalle han framover så han kanskje innser han må gjøre noe med kallenavnet sitt Anonymkode: 64d9e...a7f Ja ok. Hva med : - dum er den som aldri ser det en får,og som aldri har noe å gi?
Forundret.. Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 Hva med å finne en kjent karakter som spiller lignende rolle i en kjentfilm eller serie for å så kalle ham for navnet til denne karakteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå