Gå til innhold

Hvor mange GB trenger telefonen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iPhone 5 som begynner å bli gammel. Den hadde 16GB, men jeg fikk jo bare brukt 12,7. Jeg var stort sett fornøyd med telefonen, men det hendte at jeg ikke hadde mer plass og jeg måtte rydde litt i apper og sånn. Nå skal jeg ha ny telefon og jeg kan velge mellom 32GB og 128GB, og det er 1000 forskjell. Det billigste alternativet er det dobbelte av det min nåværende telefon har, men samtidig frister det å kjøpe en telefon med MYE plass. 

Har jeg virkelig brukt for 128GB? 

Anonymkode: 0e2f7...c43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente å skrive 1000 KRONER forskjell. :P Ikke... 1000GB hehe. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva du skal bruke telefonen til. Om du lagrer musikk offline, trenger du mer plass enn om du kun hører på når du kan streame. Samme med bilder, om du vil ha masse bilder lagret på telefonen tar jo det en del plass. 

Om du er fornøyd med de 16 du har, vil du nok også være godt fornøyd med 32. Det er tross alt dobbelt så mye. 

Jeg for min del har mye musikk og podcasts offline, og ville gladelig betalt 1000 kr ekstra for mer plass. (men siden jeg ikke går for overprisede epleprodukter, kan jeg putte inn eksterne minnekort i mobilen, og slippe å tenke på sånt når jeg kjøper mobil :P )

Anonymkode: 50c7e...644

AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville det nok holdt for 32 gb for min del, men om du lagrer veldig mye video og bilder, og/eller lagrer mye musikklister offline i spotify for eksempel, så ville jeg vurdert 128. (og Apple har vel nå også en 256 gb modell så videt jeg husker, men den er ganske dyr, så personlig hadde jeg nok begrenset meg til max. 128)

Anonymkode: f4d00...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke lagre så veldig mye musikk offline, men det har litt med å gjøre at jeg ikke har plass til det. Med mer minne kunne jeg ha hatt flere offline spillelister isteden for å streame alt hele tiden. 

TS

Gjest Optimo
Skrevet

Filmer du mye? Musikk tar en del plass, men film er desidert verstingen. Er du glad i å filme ville jeg gått for 128. Hvis ikke, 32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...