coda Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Vil bare si til bruder på Sørlandet og i omegnen rundt at det åpnes en ny brudesalong i Lillesand i dag. Det er Kristin som opprinnelig drev Kristins i Lillestrøm som nå starter opp i Lillesand, og lokalene er bare helt fantastiske! Var innom i jobbsammenheng i dag, og blir nesten litt lei meg fordi bryllupet er over, kun fordi det så så moro ut å prøve kjoler her... Et gammelt, stort sørlandshus er pusset opp og satt i stand slik det en gang var, med høyt under taket, store lysekroner, en gedigen kakkelovn...helt nydelig! Kristin er forøvrig den eneste på Sørlandet som fører Pronovias og St. Patrick. Hun tar bare timebestillinger, fordi hun vil ha god tid til hver enkelt kunde.
MissiS Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Så gøy!!! Gleder meg til å se! Hvis du vet hvordan jeg kan komme i kontakt med henne: har du mulighet til å sende meg en PM? Jippi!! -MissS-
coda Skrevet 1. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2002 Selvfølgelig! PM er herved sendt, med det meste av opplysninger! Ja takk til alternativer til Festantrekk Brudesalongen!
Cilie2003 Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 Helt enig med deg Coda. Festantrekk skal ikke akkurat ha skryt for god service!!!! Får ta meg en tur innom der neste gang jeg skal nedover, hvem vet, kanskje det er der jeg finner drømmekjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå