Gå til innhold

Truser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig fattig student som trenger penger til leie og mat og andre ting. Derfor har jeg bestemt meg for å selge truser for å få råd til mat osv. Får ikke økonomisk støtte hjemmefra. Hvordan går man frem? Hvordan kan jeg sende uten at avsender får vite hvem jeg er? Takk! 

Ps. Jeg har en jobb, men tjener ikke nok til leie en gang...og er umulig å finne en ny jobb i oslo

Anonymkode: 3c735...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en veldig fattig student som trenger penger til leie og mat og andre ting. Derfor har jeg bestemt meg for å selge truser for å få råd til mat osv. Får ikke økonomisk støtte hjemmefra. Hvordan går man frem? Hvordan kan jeg sende uten at avsender får vite hvem jeg er? Takk! 

Ps. Jeg har en jobb, men tjener ikke nok til leie en gang...og er umulig å finne en ny jobb i oslo

Studielån?

Anonymkode: ce056...134

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Studielån?

Anonymkode: ce056...134

Får ikke det i sommerferien

AnonymBruker
Skrevet

Let opp noen av de mange trådene om dette som allerede finnes.

Anonymkode: 6ac46...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil uansett gjøre dette for ekstra cash, tips?

Skrevet

Du får jobbe mer i sommer da, som andre studenter gjør. 

• Liker 3
Skrevet

Tror "markedet" for dette er meget meget smalt. Altså antallet gutter som vil betale anseelige beløp for brukt undertøy. 

Om du ønsker å spre utflod rundt omkring i landet for betaling, får det være ditt valg, men tror ikke du skal vente deg å bli rik. Prøv å jobbe litt ekstra i stedet. 

Gjest lipgloss
Skrevet
3 minutter siden, isw skrev:

Tror "markedet" for dette er meget meget smalt. Altså antallet gutter som vil betale anseelige beløp for brukt undertøy. 

Om du ønsker å spre utflod rundt omkring i landet for betaling, får det være ditt valg, men tror ikke du skal vente deg å bli rik. Prøv å jobbe litt ekstra i stedet. 

😊enig i dette😊sats heller på å jobbe så kommer du bedre ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en siste utvei. Har snakket med sjefen min, og jeg får ikke flere vakter. Søker på jobber som en gal, men uten hell. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en siste utvei. Har snakket med sjefen min, og jeg får ikke flere vakter. Søker på jobber som en gal, men uten hell. 

Har du en plan B hvis salget ikke går helt forrykende? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, isw skrev:

Har du en plan B hvis salget ikke går helt forrykende? 

Nei. Men er desperat. Har ikke råd til leie eller noen ting, og kan ikke flytte hjem

AnonymBruker
Skrevet

Du kan selge brukte klesartikler på blant annet nakenprat 

Anonymkode: 7b251...ed6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men er desperat. Har ikke råd til leie eller noen ting, og kan ikke flytte hjem

Plan b er sosialkontoret. 

Anonymkode: b975d...b8c

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok.

Trist at noen skal ha det slik. Skulle ønske noen kunne gjort noe for å hjelpe deg (nei, jeg har ikke interesse av å kjøpe undertøy dessverre). Håper det ordner seg for deg.

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for kjøp og salg av tjenester.

Tekola, teamleder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...