Gå til innhold

Truser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig fattig student som trenger penger til leie og mat og andre ting. Derfor har jeg bestemt meg for å selge truser for å få råd til mat osv. Får ikke økonomisk støtte hjemmefra. Hvordan går man frem? Hvordan kan jeg sende uten at avsender får vite hvem jeg er? Takk! 

Ps. Jeg har en jobb, men tjener ikke nok til leie en gang...og er umulig å finne en ny jobb i oslo

Anonymkode: 3c735...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en veldig fattig student som trenger penger til leie og mat og andre ting. Derfor har jeg bestemt meg for å selge truser for å få råd til mat osv. Får ikke økonomisk støtte hjemmefra. Hvordan går man frem? Hvordan kan jeg sende uten at avsender får vite hvem jeg er? Takk! 

Ps. Jeg har en jobb, men tjener ikke nok til leie en gang...og er umulig å finne en ny jobb i oslo

Studielån?

Anonymkode: ce056...134

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Studielån?

Anonymkode: ce056...134

Får ikke det i sommerferien

AnonymBruker
Skrevet

Let opp noen av de mange trådene om dette som allerede finnes.

Anonymkode: 6ac46...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil uansett gjøre dette for ekstra cash, tips?

Skrevet

Du får jobbe mer i sommer da, som andre studenter gjør. 

• Liker 3
Skrevet

Tror "markedet" for dette er meget meget smalt. Altså antallet gutter som vil betale anseelige beløp for brukt undertøy. 

Om du ønsker å spre utflod rundt omkring i landet for betaling, får det være ditt valg, men tror ikke du skal vente deg å bli rik. Prøv å jobbe litt ekstra i stedet. 

Gjest lipgloss
Skrevet
3 minutter siden, isw skrev:

Tror "markedet" for dette er meget meget smalt. Altså antallet gutter som vil betale anseelige beløp for brukt undertøy.