Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Harry's kvinne
Skrevet

Jeg vil så gjerne ha bilde av en kjole av Annie Couture, tror den heter Delice. Flott kjole med rødt liv. Har prøvd å søke, men er ikke så flink så jeg finner den ikke...

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
En av disse?

Jaaaaa! Tusen takk, dere er så flinke!!!

Kjole nr 82.

Jeg tror jeg skal velge mellom denne eller en Linnea Raffaelli (finnes på evabrud.no, kjole nr 2 fra ve)

Jeg skulle så gjerne hatt noen meninger, men vet ikke hvordan jeg skal legge disse bildene til dette innlegget for å gjøre det enklest mulig... temmelig klønete, skjønner dere... :oops:

Skrevet

Hvist jeg har sett på riktig kjole på evabrud.no så synes jeg garantert at den var finest :-) Personlig synes jeg at det er penest når kjolen er hvit/ivory...

Gjest Anonymous
Skrevet

Linnea Raffaelli uten tvil!! Utrolig flotte og elegante kjoler. Den andre blir litt for "horete" for min smak.

Skrevet
Linnea Raffaelli uten tvil!! Utrolig flotte og elegante kjoler. Den andre blir litt for "horete" for min smak.

:o Horete? Den finnes da vel ikke horete!

Skrevet

Begge var utrolig flotte. Men liker du best selv kjoler med litt farge eller den tradisjonelle fargen?

Gjest Harry's kvinne
Skrevet
Dette er nr. 82, den var fin. :) Syntes den var mye finere enn .

Tusen takk, lunacia, for at du fikk samlet de i ett innlegg, mye enklere å sammenligne...

Takker også for innlegg og meninger. Synes d er kjempevanskelig å bestemme meg. Mener jeg kler begge to godt. Jeg har sterk personliget og temperament, noe som vises i AC-kjolen (vil ha langt slør for å "dempe" noe av det røde bak på skjørtet), men jeg liker også det enkle og stilrene, som jeg mener jeg viser m LR-kjolen.... :-? Kanskje jeg er litt schizofren... :wink:

Skrevet

Neida, du er ikke schizofren :ler:

Er det lenge til du skal gifte deg så har di jo litt tid på å bestemme deg, har du ikke? Hvis begge disse kjolene finns hos Evas Brud er det vel ingen sak å prøve dem igjen?

Skrevet

Hvis du ønsker å være en "annerledes" brud ville jeg gått for nr 82. Selv ville jeg valgt den helt hvite (tror jeg, mulig jeg hadde sagt noe annet hvis jeg prøvde dem), men det er sikkert fordi jeg er mer tradisjonell. Den med rødt var kjempefin, og med en gjennomført stil i bryllupet, matchende brudgom osv blir det kjempetøft!

Gjest Harry's kvinne
Skrevet
Den med rødt var kjempefin' date=' og med en gjennomført stil i bryllupet, matchende brudgom osv blir det kjempetøft![/quote']

Hva kreves i så fall av stilen i bryllupet foruten farger? Hva kan en kalle stilen til en slik kjole?

Det er jo litt moderne med farge på kjolen, men verken fasongen eller kjoletypen er særlig moderne...

Skrevet

Invitasjoner, bordkort, sanghefter, menyer ol kan jo ha innslag av rødt og tilpasses kjolens uttrykk (skrift, mønster, bilder el). Kanskje brudebukett som passer både i farge og stil/fasong? Jeg har ikke peiling på sånt, men det har sikkert de som jobber med blomster :-) Bryllupskake kan man jo få i forskjellige fasonger. Men hvis fargene på blomstene og brudgommens tilbehør matcher synes jeg det er det viktigste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...