AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Jeg går på et studie som er relatert til kulturbransjen. Skulle så gjerne hatt en relevant deltidsstilling.. er det noe vits i å sende en haug med åpne søknader rundt omkring? Og hva skal jeg egentlig skrive? Jeg ønsker jo mest en fot innenfor et eller annet sted, men føler ikke akkurat at jeg kan hjelpe til med regnskapet enda for eksempel. Jobber som frivillig flere steder allerede, men så lenge de har en haug av frivillige trenger de jo ikke akkurat å betale noen for å gjøre samme jobben... Anonymkode: 6d94e...483
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Til offentlige arbeidsplasser kan du glemme å sende åpne søknader. Der er de pålagt å lyse ut stillingene når de har noe ledig. I tillegg sitter fagforeningene og passer på at stillingene blir utlyst. Andre steder må du nesten ringe og høre om de er interessert i åpne søknader, eller ta deg bryet og oppsøke dem med en cv m.m. Anonymkode: 46ab1...f5c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til offentlige arbeidsplasser kan du glemme å sende åpne søknader. Der er de pålagt å lyse ut stillingene når de har noe ledig. I tillegg sitter fagforeningene og passer på at stillingene blir utlyst. Andre steder må du nesten ringe og høre om de er interessert i åpne søknader, eller ta deg bryet og oppsøke dem med en cv m.m. Anonymkode: 46ab1...f5c Jeg tenkte først og fremst på f eks steder som Parkteatret, diverse steder hvor de har scene/servering/bar/utested. Altså ikke noe i kommunen. Anonymkode: 425bb...11c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Jeg har fått alle mine jobber på den måten. Også en i kommunen. Etter åpen søknad og uformelt intervju, lyste de ut en stilling som var skreddersydd til min bakgrunn. Så det er absolutt mulig. Google pain letter for hva og hvordan du bær skrive. Anonymkode: d5d3b...eb0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå