Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til jentene: Når dere havner til sengs med en kar(ikke samboer e.l) forventer dere at han skal bli hard automatisk? Tolker dere dette som mangel på lyst, tenning e.l, eller er det greit at dere også gir mannen noe forspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til jentene: Når dere havner til sengs med en kar(ikke samboer e.l) forventer dere at han skal bli hard automatisk? Tolker dere dette som mangel på lyst, tenning e.l, eller er det greit at dere også gir mannen noe forspill? Det kommer an på. Er det aller første gangen og vi kanskje har bygget opp en viss forventning så blir jeg ikke overrasket om han mister ereksjonen midt i det hele - mye spenning og følelser kan få slike utslag, og da er det vel ganske selvsagt at jeg prøver å få ham igang igjen? Er det ikke vårt første samleie så ville jeg nok reagert om han ikke hadde begynnende reisning i det minste - for jeg regner med at vi hadde kysset og klemt endel på forhånd, men det er for meg selvfølgelig å kose med ham også, så sant jeg slipper til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det aller første gangen og vi kanskje har bygget opp en viss forventning så blir jeg ikke overrasket om han mister ereksjonen midt i det hele - mye spenning og følelser kan få slike utslag, og da er det vel ganske selvsagt at jeg prøver å få ham igang igjen? Kanskje her problemet ligger...man klemmer og koser...ereksjonen er maks. Så faller klærne, og da stikker forventningspress sitt stygge hode frem for å sabotere :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Kanskje her problemet ligger...man klemmer og koser...ereksjonen er maks. Så faller klærne, og da stikker forventningspress sitt stygge hode frem for å sabotere :-( Nettopp! Et ikek ukjent fenomen og har man levd litt så får man som jente ikke panikk av den grunn. Det er jo ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Så ett lite oppfølgingsspørsmål - Om hun mot formodning ikke gjør noen tegn til å "hjelpe". Hvordan ansees det da om man hjelper seg selv? Føler jo at man bør rette alt oppmerksomhet mot henne, men det er jo viktig at man er "kampklar" også - så det blir litt dilemma her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Så ett lite oppfølgingsspørsmål - Om hun mot formodning ikke gjør noen tegn til å "hjelpe". Hvordan ansees det da om man hjelper seg selv? Føler jo at man bør rette alt oppmerksomhet mot henne, men det er jo viktig at man er "kampklar" også - så det blir litt dilemma her... Det kommer an på hva slags "hjelp" man som mann trenger - jeg tror at om jeg var ei uerfaren jente og havnet i en sånn situasjon så ville jeg satt pris på om mannen jeg var sammen med fortalte meg hva som skjedde og instruerte meg - altså sa "det ville hjelpe om du runket meg litt nå" e.l. og "det er bare fordi jeg er så opptatt av deg og å gjøre det godt for deg osv" På den måten blir dere begge klare og dessuten ekstra fortrolige og trygge på hverandre - tror jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #7 Del Skrevet 6. januar 2005 Spørsmål til jentene: Når dere havner til sengs med en kar(ikke samboer e.l) forventer dere at han skal bli hard automatisk? Tolker dere dette som mangel på lyst, tenning e.l, eller er det greit at dere også gir mannen noe forspill? Jeg tenker at det er naturlig at mannen automatisk blir stenhard med en gang og at han holder ut lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Ikke automatisk, nei. har kanskje opplevd det også, men synes det er greiest hvis det hele skjer litt etterl itt - man kliner og sånn, kler av seg, også er man kanskje litt stressa. Kanskje han er stiv, men nyter likevel ikke sexen til fulle. Bedre hvis man tar det litt med ro når man først er kommet i seng - at begge koser med hverandre og sånn. Ikke nødvendigvis ronker, men bruker littegranne tid på å stresse ned. Hadde vel reagert litt hvis en helt ny fyr satte igang og hjelpe seg selv... kanskje jeg heller ville klart meg uten pulings...? Men så lenge dere kommuniserer relativt greit, så du VET at hun også vil pule, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Altså hvis han hadde begynt å runke hadde jeg gått... Og ja, jeg foventer nok at den skal være delvis hard hvertfall innen klærne faller, ellers hadde jeg nok tenkt han ikke tente på meg, kroppen min osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #10 Del Skrevet 7. januar 2005 Altså hvis han hadde begynt å runke hadde jeg gått... Men da regner jeg med at du trår til og hjelper for å gjøre den hard - ikke sant? Og ja, jeg foventer nok at den skal være delvis hard hvertfall innen klærne faller, ellers hadde jeg nok tenkt han ikke tente på meg, kroppen min osv. Joda, den er selvfølgelig hard før det - men det er ingen konstant tilstand. La oss nå si den ikke er like hard når dere har tatt av dere klærne. Det finnes mange grunner til at det kan skje - og sannsynligvis har det ikke med deg eller kroppen din å gjøre. Det kan være stress, forventningspress etc. Dessuten bør jenter huske på at de fleste menn liker direkte berøring der nede. Tror vi er litt annerledes enn kvinner på det området. Så, jenter, ta saken i egne hender om dere ser at det er nødvendig - skal love at dere ikke kan gjøre så mye feil(dvs det er mye verre om det virker som dere absolutt IKKE vil røre den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 7. januar 2005 #11 Del Skrevet 7. januar 2005 Interessant dette. Og veldig enig med dette om at jentene ikke må være redde for å røre den lille mannen. Det er jo superdeilig. Noen jenter behandler den som ett litt skummelt dyr og er gjerne litt vel hardhendte når de først tar tak i lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 7. januar 2005 #12 Del Skrevet 7. januar 2005 nei, forventer ikke at den er hard med en gang. ikke alltid jeg blir kåt bare jeg legger meg i senga med en fyr heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #13 Del Skrevet 7. januar 2005 Har aldri opplevd noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #14 Del Skrevet 7. januar 2005 Helt ærlig...hvis han ikke hadde vært stiv første gang vi skulle ha sex, så ville jeg blitt skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #15 Del Skrevet 7. januar 2005 Helt ærlig...hvis han ikke hadde vært stiv første gang vi skulle ha sex, så ville jeg blitt skuffet. Pleier menn også bli skuffet om du ikke blir automatisk vår første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #16 Del Skrevet 7. januar 2005 Pleier menn også bli skuffet om du ikke blir automatisk vår første gang? Det kan jeg egentlig ikke svare på, men ja..det ville jeg anta. Men nå har det hverken skjedd at han ikke var stiv eller at jeg ikke var våt. Første gang Etter x antall mnd stiller saken seg annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don T. Skrevet 7. januar 2005 #17 Del Skrevet 7. januar 2005 I stedenfor å ronke den stiv selv kan du be henne ronke deg eller så kan du bare daske den lett mot venusberget hennes til den blir stiv, siden du allerede ligger mellom beina hennes og det forventes at du skal føre den inn. Har du ikke sett på filmer hvordan de gjør det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå