Gå til innhold

Kompis har blitt sammen med ei jeg avskyr - hva gjør jeg nåa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En del av meg har skikkelig lyst til å holde meg unna til han har pult seg ferdig...for jeg aner ikke hva anna han ser i ei av de falskeste, mest destruktive, kjerringene i hele kommunen. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: fc610...7cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel? Man kan vel ikke kontrollere hvem andre folk får følelser for eller puler på.
Sannsynligvis har han følelser siden de har blitt kjærester så du burde bite i det sure eple, kaste de gamle minnene og hatet ditt under en kappe og være glad på hans vegne. Om du vil omgås han mindre kan du jo, det er jo naturlig uansett for nå kommer han til å tilbringe mer tid med dama (kanskje derfor du er så ekstra bitter?) si uansett, og ingen kjærester syns det er okei at kjæresten dems henger alene med en av motsatt kjønn så han holder seg nok unna deg også.

Anonymkode: 70c14...edb

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Be han velge mellom dere. Hvis han velger henne over deg, så er han ingenting å samle på uansett

Anonymkode: 91c2d...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be han velge mellom dere. Hvis han velger henne over deg, så er han ingenting å samle på uansett

En ordentlig venn stiller ikke et slikt ultimatum. 

Anonymkode: 2a361...5d4

• Liker 44
Skrevet

Du er en god venn og biter det i deg. Vær høflig med henne og deal med at dette er realiteten nå.

• Liker 22
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

wow

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, altflyter skrev:

Du er en god venn og biter det i deg. Vær høflig med henne og deal med at dette er realiteten nå.

Ja, det finnes ikke noe annet.

Anonymkode: e8d6b...c52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ordentlig venn stiller ikke et slikt ultimatum. 

Anonymkode: 2a361...5d4

En ordentlig venn velger kompis foran kjæreste

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ordentlig venn velger kompis foran kjæreste

En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Om noen hadde stilt meg et ultimatum på den måten, så hadde jeg valgt den som ikke stilte meg ultimatumet. 

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, altflyter skrev:

En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Om noen hadde stilt meg et ultimatum på den måten, så hadde jeg valgt den som ikke stilte meg ultimatumet. 

Jo, en ordentlig venn velger kompis , enkelt og greit

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Enkelt og greit.

Å be noen velge mellom partneren sin og en venn er fullstendig urimelig og egentlig ganske barnslig.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, altflyter skrev:

Nei. En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Enkelt og greit.

Jo. 

3 minutter siden, altflyter skrev:

Å be noen velge mellom partneren sin og en venn er fullstendig urimelig og egentlig ganske barnslig.

Nei, det er omvendt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en ordentlig venn lar kompis få forelske seg i hvem han vil og er lur nok til å skjønne at han som kompis alltid vil bli utkonkurert av kjærester fordi kjærester skal prioriteres over venner, enten han liker damene eller ikke. 

Anonymkode: 84a9e...8b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en ordentlig venn lar kompis få forelske seg i hvem han vil og er lur nok til å skjønne at han som kompis alltid vil bli utkonkurert av kjærester fordi kjærester skal prioriteres over venner, enten han liker damene eller ikke. 

Anonymkode: 84a9e...8b2

Bullshit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvis det er snakk om et ligg så, men ikke foran føleler og forelskelser.
Om en "venn" ikke er glad på sin venns vegne for å ha forelsket seg og fått kjæreste , så er ikke det en ordentlig venn.
En "venn" som ikke respekterer personen sin venn er sammen med er heller ingen ordentlig venn.

Kjæresten til bestevenninda mi mobba meg grovt når jeg var liten, men siden hun er bestevenninda mi så måtte jeg jo akseptere og respektere at hun falt for han og at de skal leve sammen resten av livet, da har jeg , som en god venn, valgt å stole på hennes bedømmingskraft med at han er bra for henne, og derfor aksepterer jeg han nå. Vi har det mye hyggelig sammen alle sammen og jeg dømmer han ikke for det han gjorde for mange år siden. At noen er duste mot noen betyr ikke at de er duste som personer hele livet.

Det er ikke bare å forelske seg i hvem som helst, men venner kan ma faktisk få ganske lett, så om man får et ultimatum når det kommer til kjæreste eller venn så er jeg ganske sikker på flertallet ville valgt kjæresten såklart.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hvis det er snakk om et ligg så, men ikke foran føleler og forelskelser.
Om en "venn" ikke er glad på sin venns vegne for å ha forelsket seg og fått kjæreste , så er ikke det en ordentlig venn.
En "venn" som ikke respekterer personen sin venn er sammen med er heller ingen ordentlig venn.

Kjæresten til bestevenninda mi mobba meg grovt når jeg var liten, men siden hun er bestevenninda mi så måtte jeg jo akseptere og respektere at hun falt for han og at de skal leve sammen resten av livet, da har jeg , som en god venn, valgt å stole på hennes bedømmingskraft med at han er bra for henne, og derfor aksepterer jeg han nå. Vi har det mye hyggelig sammen alle sammen og jeg dømmer han ikke for det han gjorde for mange år siden. At noen er duste mot noen betyr ikke at de er duste som personer hele livet.

Det er ikke bare å forelske seg i hvem som helst, men venner kan ma faktisk få ganske lett, så om man får et ultimatum når det kommer til kjæreste eller venn så er jeg ganske sikker på flertallet ville valgt kjæresten såklart.

En god venn velger venner først. Enkelt og greit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt kompisen min være sammen med hvem faen jeg vil, fordi det er rett å slett ikke min sak hvem folk liker.

Deal with it.

Anonymkode: c9617...c38

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser noen trur dette er "ting som har skjedd for lenge siden" men det er det ikke, uten å si så veldig mye mer, var det forrige måned jeg fant ut akkurat hvor falsk hu er. Farskapssak med en anna kompis.. en unge, tre mulige fedre, så hadde a jugi til alle tre og sagt til en anna (med mer peng) at det var han som var faren. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noe på dette.

Anonymkode: 4b6e6...fa6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke noe på dette.

Anonymkode: 4b6e6...fa6

neivel? Deg om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...