AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 En del av meg har skikkelig lyst til å holde meg unna til han har pult seg ferdig...for jeg aner ikke hva anna han ser i ei av de falskeste, mest destruktive, kjerringene i hele kommunen. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: fc610...7cc
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Javel? Man kan vel ikke kontrollere hvem andre folk får følelser for eller puler på. Sannsynligvis har han følelser siden de har blitt kjærester så du burde bite i det sure eple, kaste de gamle minnene og hatet ditt under en kappe og være glad på hans vegne. Om du vil omgås han mindre kan du jo, det er jo naturlig uansett for nå kommer han til å tilbringe mer tid med dama (kanskje derfor du er så ekstra bitter?) si uansett, og ingen kjærester syns det er okei at kjæresten dems henger alene med en av motsatt kjønn så han holder seg nok unna deg også. Anonymkode: 70c14...edb 15
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Be han velge mellom dere. Hvis han velger henne over deg, så er han ingenting å samle på uansett Anonymkode: 91c2d...675 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be han velge mellom dere. Hvis han velger henne over deg, så er han ingenting å samle på uansett Anonymkode: 91c2d...675 En ordentlig venn stiller ikke et slikt ultimatum. Anonymkode: 2a361...5d4 44
altflyter Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Du er en god venn og biter det i deg. Vær høflig med henne og deal med at dette er realiteten nå. 22
altflyter Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be han velge mellom dere. Hvis han velger henne over deg, så er han ingenting å samle på uansett Anonymkode: 91c2d...675 wow 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #7 Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, altflyter skrev: Du er en god venn og biter det i deg. Vær høflig med henne og deal med at dette er realiteten nå. Ja, det finnes ikke noe annet. Anonymkode: e8d6b...c52 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #8 Skrevet 29. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ordentlig venn stiller ikke et slikt ultimatum. Anonymkode: 2a361...5d4 En ordentlig venn velger kompis foran kjæreste Anonymkode: 91c2d...675 1
altflyter Skrevet 29. juni 2017 #9 Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ordentlig venn velger kompis foran kjæreste Anonymkode: 91c2d...675 En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Om noen hadde stilt meg et ultimatum på den måten, så hadde jeg valgt den som ikke stilte meg ultimatumet. 27
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #10 Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, altflyter skrev: En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Om noen hadde stilt meg et ultimatum på den måten, så hadde jeg valgt den som ikke stilte meg ultimatumet. Jo, en ordentlig venn velger kompis , enkelt og greit Anonymkode: 91c2d...675 1
altflyter Skrevet 30. juni 2017 #11 Skrevet 30. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, en ordentlig venn velger kompis , enkelt og greit Anonymkode: 91c2d...675 Nei. En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Enkelt og greit. Å be noen velge mellom partneren sin og en venn er fullstendig urimelig og egentlig ganske barnslig. 22
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, altflyter skrev: Nei. En ordentlig venn ville aldri bedt noen velge. Enkelt og greit. Jo. 3 minutter siden, altflyter skrev: Å be noen velge mellom partneren sin og en venn er fullstendig urimelig og egentlig ganske barnslig. Nei, det er omvendt Anonymkode: 91c2d...675 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #13 Skrevet 30. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, en ordentlig venn velger kompis , enkelt og greit Anonymkode: 91c2d...675 Nei, en ordentlig venn lar kompis få forelske seg i hvem han vil og er lur nok til å skjønne at han som kompis alltid vil bli utkonkurert av kjærester fordi kjærester skal prioriteres over venner, enten han liker damene eller ikke. Anonymkode: 84a9e...8b2 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #14 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, en ordentlig venn lar kompis få forelske seg i hvem han vil og er lur nok til å skjønne at han som kompis alltid vil bli utkonkurert av kjærester fordi kjærester skal prioriteres over venner, enten han liker damene eller ikke. Anonymkode: 84a9e...8b2 Bullshit Anonymkode: 91c2d...675 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #15 Skrevet 30. juni 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, en ordentlig venn velger kompis , enkelt og greit Anonymkode: 91c2d...675 Ja hvis det er snakk om et ligg så, men ikke foran føleler og forelskelser. Om en "venn" ikke er glad på sin venns vegne for å ha forelsket seg og fått kjæreste , så er ikke det en ordentlig venn. En "venn" som ikke respekterer personen sin venn er sammen med er heller ingen ordentlig venn. Kjæresten til bestevenninda mi mobba meg grovt når jeg var liten, men siden hun er bestevenninda mi så måtte jeg jo akseptere og respektere at hun falt for han og at de skal leve sammen resten av livet, da har jeg , som en god venn, valgt å stole på hennes bedømmingskraft med at han er bra for henne, og derfor aksepterer jeg han nå. Vi har det mye hyggelig sammen alle sammen og jeg dømmer han ikke for det han gjorde for mange år siden. At noen er duste mot noen betyr ikke at de er duste som personer hele livet. Det er ikke bare å forelske seg i hvem som helst, men venner kan ma faktisk få ganske lett, så om man får et ultimatum når det kommer til kjæreste eller venn så er jeg ganske sikker på flertallet ville valgt kjæresten såklart. Anonymkode: 70c14...edb 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #16 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja hvis det er snakk om et ligg så, men ikke foran føleler og forelskelser. Om en "venn" ikke er glad på sin venns vegne for å ha forelsket seg og fått kjæreste , så er ikke det en ordentlig venn. En "venn" som ikke respekterer personen sin venn er sammen med er heller ingen ordentlig venn. Kjæresten til bestevenninda mi mobba meg grovt når jeg var liten, men siden hun er bestevenninda mi så måtte jeg jo akseptere og respektere at hun falt for han og at de skal leve sammen resten av livet, da har jeg , som en god venn, valgt å stole på hennes bedømmingskraft med at han er bra for henne, og derfor aksepterer jeg han nå. Vi har det mye hyggelig sammen alle sammen og jeg dømmer han ikke for det han gjorde for mange år siden. At noen er duste mot noen betyr ikke at de er duste som personer hele livet. Det er ikke bare å forelske seg i hvem som helst, men venner kan ma faktisk få ganske lett, så om man får et ultimatum når det kommer til kjæreste eller venn så er jeg ganske sikker på flertallet ville valgt kjæresten såklart. Anonymkode: 70c14...edb En god venn velger venner først. Enkelt og greit Anonymkode: 91c2d...675 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #17 Skrevet 30. juni 2017 Hadde latt kompisen min være sammen med hvem faen jeg vil, fordi det er rett å slett ikke min sak hvem folk liker. Deal with it. Anonymkode: c9617...c38 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #18 Skrevet 30. juni 2017 Ser noen trur dette er "ting som har skjedd for lenge siden" men det er det ikke, uten å si så veldig mye mer, var det forrige måned jeg fant ut akkurat hvor falsk hu er. Farskapssak med en anna kompis.. en unge, tre mulige fedre, så hadde a jugi til alle tre og sagt til en anna (med mer peng) at det var han som var faren. Anonymkode: fc610...7cc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #19 Skrevet 30. juni 2017 Tror ikke noe på dette. Anonymkode: 4b6e6...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #20 Skrevet 30. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke noe på dette. Anonymkode: 4b6e6...fa6 neivel? Deg om det Anonymkode: fc610...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå