AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Har tre hvite vegger i stua som ser helt ok ut. Den siste, derimot, har en slags beige tapet med mønster av gyllene trær, som er helt forferdelig å se på. I tillegg er det en god del spikerhull i den, som viser veldig godt. Veggen er 2.4 x 3.2, så det er begrenset hvor mye av den jeg kan dekke til med bilder. Jeg får ikke lov til å male over tapeten, så det må bli en reversibel løsning. Jeg har vurdert midlertidig tapet, altså sånn som man bare klistrer på og man bare kan dra av når man flytter, men jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i det. Så er det jo en mulighet å henge opp stoff også, som en slags gardin som dekker til hele veggen, men det blir jo veldig dyrt hvis man skal ha nok til å skjule alt. Noen som har forslag? Anonymkode: ffbdc...85b
Leo Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tre hvite vegger i stua som ser helt ok ut. Den siste, derimot, har en slags beige tapet med mønster av gyllene trær, som er helt forferdelig å se på. I tillegg er det en god del spikerhull i den, som viser veldig godt. Veggen er 2.4 x 3.2, så det er begrenset hvor mye av den jeg kan dekke til med bilder. Jeg får ikke lov til å male over tapeten, så det må bli en reversibel løsning. Jeg har vurdert midlertidig tapet, altså sånn som man bare klistrer på og man bare kan dra av når man flytter, men jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i det. Så er det jo en mulighet å henge opp stoff også, som en slags gardin som dekker til hele veggen, men det blir jo veldig dyrt hvis man skal ha nok til å skjule alt. Noen som har forslag? Anonymkode: ffbdc...85b Jeg tenkte stoff da jeg leste overskriften og det trenger ikke å bli veldig dyrt hvis du for eksempel kjøper 3 - 4 (Avhengig av bredden på gardinlengdene) ferdig gardinlengder på jotex.no, hm.no eller IKEA. (Sikkert andre som har også, men det var eksempler jeg kom på i farten). 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Hyller, reoler, moduler av noe slag. Anonymkode: fa147...1fe
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Hva med å montere en gardinstang vegg til vegg/evt i taket foran veggen å få opp en heldekkende gardin i hvitt f.eks? Anonymkode: 397ff...b40
gohege Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Etsy.com tilbyr en del selgere av midlertidige tapeter i ulike prisklasser. Har ikke personlig erfaring med de ulike selgerne, men mange er flinke til å anmelde.
penny_ Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Satt og bladde gjennom Wish og tenkte på denne tråden da jeg så dette: http://www.wish.com/c/594910b7c3f2b17bae65e852 De finnes i forskjellige størrelser. Søk på tapestry.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Kjøp billig ensfarget metervare på Ikea og fest på veggen med lærertyggis, tegnestifter, dobbeltsidig tape el.l. øverst på veggen og i hjøtnene og nede ved listene. Anonymkode: f62df...ec4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøp billig ensfarget metervare på Ikea og fest på veggen med lærertyggis, tegnestifter, dobbeltsidig tape el.l. øverst på veggen og i hjørnene og nede ved listene. Anonymkode: f62df...ec4 Anonymkode: f62df...ec4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 Jeg ville også ha tenkt heldekkende gardin om det vil se OK ut. Om du skal ha noe lent inn til veggen vil jeg heller gått for en løsning med midlertidig tapet. Anonymkode: 20529...52b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #10 Skrevet 2. juli 2017 Denne koster kr 19,- pr meter og kommer i 150 cm bredde http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/51725112/ Anonymkode: f62df...ec4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Evt kan du henge opp stoffet med slike takfester. Hullene i taket kan du bare sparkle igjen og male over når du skal flytte http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90299091/ Anonymkode: f62df...ec4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #12 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Evt kan du henge opp stoffet med slike takfester. Hullene i taket kan du bare sparkle igjen og male over når du skal flytte http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90299091/ Anonymkode: f62df...ec4 du må da også kjøpe gardinskinner som passer til. Anonymkode: f62df...ec4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå