AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Det høres kanskje dumt ut, men kan man trene noen brystmuskler til å få brystene mer samlet? Mine er så innmari på siden... Og vil disse øvelsene også trene vekk brystfettet (få mindre pupper? ) eller kun musklene evn? Anonymkode: 620af...db9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 Hvis du går ned i fettprosent vil du kunne få mindre pupper avhengig av hvordan kroppen din er innstilt genetisk. Det er også normalt å ha brystet mot siden hvis ikke man har silikon. "Normale" bher er designet for å ta rystende litt fra hverandre. Push up er laget for å trykke de sammen. Anonymkode: 2cf87...223 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Du kan ikke endre hvor puppene er plassert på kroppen, nei... Du kan heller ikke bestemme hvor på kroppen fettet forsvinner. Ligger du i kcalunderskudd vil du miste fett, men du har ingen kontroll over hvor. Anonymkode: c2cf0...f49 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Musklene ligger under fettet i brystene. Om du skal samle de, må du operere inn proteser med en form som samler de. Eller du kan tape de sammen, eller gå med pushup-BH. Anonymkode: 937eb...de9
sofie777 Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring sofie777, mod
Inwe Skrevet 30. juni 2017 #6 Skrevet 30. juni 2017 Trening samler de nok ikke, men du kan få finere og mer definerte bryster av det. Mine pupper har blitt mindre, men finere etter at jeg begynte å trene styrke.
SpankMe Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Du kan trene muskulaturen under brystene som kan løfte dem og også potensielt da 'flytte' litt på dem. Ikke i stor grad, altså, men absolutt så det synes. Min favorittøvelse for bryst er skrå benkpress med manualer. Den treffer musklene i øvre del av brystet godt, og kan på sikt gi deg en fin og definert utringning. Funket for meg, i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Det kan være mulig for noen, men vi er veldig ulike på hvordan muskler reagerer på trening og hvor fettet forsvinner fra. Mest sannsynlig er det bedre å investere i en god pushup-bh Anonymkode: e0874...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå