Gå til innhold

Kan man trene brystene til å sitte mere samlet midt på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det høres kanskje dumt ut, men kan man trene noen brystmuskler til å få brystene mer samlet? Mine er så innmari på siden...
Og vil disse øvelsene også trene vekk brystfettet (få mindre pupper? ) eller kun musklene evn?

Anonymkode: 620af...db9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går ned i fettprosent vil du kunne få mindre pupper avhengig av hvordan kroppen din er innstilt genetisk. Det er også normalt å ha brystet mot siden hvis ikke man har silikon. "Normale" bher er designet for å ta  rystende litt fra hverandre. Push up er laget for å trykke de sammen. 

Anonymkode: 2cf87...223

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke endre hvor puppene er plassert på kroppen, nei... 

Du kan heller ikke bestemme hvor på kroppen fettet forsvinner. Ligger du i kcalunderskudd vil du miste fett, men du har ingen kontroll over hvor. 

Anonymkode: c2cf0...f49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Musklene ligger under fettet i brystene. Om du skal samle de, må du operere inn proteser med en form som samler de. Eller du kan tape de sammen, eller gå med pushup-BH.

Anonymkode: 937eb...de9

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring

sofie777, mod

Skrevet

Trening samler de nok ikke, men du kan få finere og mer definerte bryster av det. Mine pupper har blitt mindre, men finere etter at jeg begynte å trene styrke.

Skrevet

Du kan trene muskulaturen under brystene som kan løfte dem og også potensielt da 'flytte' litt på dem. Ikke i stor grad, altså, men absolutt så det synes. Min favorittøvelse for bryst er skrå benkpress med manualer. Den treffer musklene i øvre del av brystet godt, og kan på sikt gi deg en fin og definert utringning. Funket for meg, i hvert fall!

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mulig for noen, men vi er veldig ulike på hvordan muskler reagerer på trening og hvor fettet forsvinner fra. Mest sannsynlig er det bedre å investere i en god pushup-bh

Anonymkode: e0874...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...