Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 ...spillet. Er det noen som har prøvd? Hvor fikk du eventuelt tak i det, og hva var prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Dette lurer jeg også på. Har lett på nettet nå, men ikke funnet dette spillet andre steder enn i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Det har ikke kommet til norge enda, men du får kjøpt det til pc og xbox til norge fra hjemmesiden . Men skal du kjøpe til xbox bør du ha en som er shippet siden det er en annen sone. På hjemmesiden har de sånn free workout, så du får se ca 5 min av 5-6 forskj. treningsprogrammer. Da får du et intrykk av hvordan det funker. Når det kommer ut til PS2 skal ihvertfall jeg ha det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal også ha det. Men når kommer det ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 I dette landet aner jeg ikke. Men det kommer ut engang i februar i USA tror jeg- det står på hjemmesiden som jeg la ut link til på inlegget over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Fra hjemmesiden kostet det vel 30 dollar for PC-utgaven, og 35 for x-box, men det stod ingenting om porto eller noe. Irriterende, for det høres interessant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 7. januar 2005 #7 Del Skrevet 7. januar 2005 Portoen blir sikkert ikke så mye, et slikt spill veier jo ikke mye. Du må bare huske på at $35 er mer enn 200 norske kroner, derfor kan det hende at spillet blir fortollet når det kommer til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #8 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg VET (hadde uansett tenkt på PC-utgaven), men synes det er dårlig at de ikke har noen info om det på hjemmesiden. www.yourselffitness.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Nå fant jeg dette i forumet på hjemmesiden til spillet.... When will Youself fitness come to the european market? I´m living in Sweden. === We are making progress in partnering with a european distributor that will be localizing the program for numerous regions. Our hope is to have this available in 2005... once the date is firm we will publish information here and on our newsletter. Thanks for your interest and commitment!-- yourself!fitness team Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #10 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir det ikke litt vanskelig å trene til pc'n? Kommer sikkert ann på hvor pc'n til folk står, men min står på et "kontor" og det er ikke særlig plass her til å trene. Men kan jo flytta maskina...argh. Vil ha vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #11 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir det ikke litt vanskelig å trene til pc'n? Kommer sikkert ann på hvor pc'n til folk står, men min står på et "kontor" og det er ikke særlig plass her til å trene. Men kan jo flytta maskina...argh. Vil ha vil ha!!! Du kan ikke koble PCen til TVen, da? Vi har en laaang kabel som vi pleier å bruke når vi ser film fra PCen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #12 Del Skrevet 7. januar 2005 Du kan ikke koble PCen til TVen, da? Vi har en laaang kabel som vi pleier å bruke når vi ser film fra PCen. ååå...selvfølgelig :D Kult! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. januar 2005 #13 Del Skrevet 7. januar 2005 Men har du en lang kabel til tastaturet/trådløst tastatur også? Etter det jeg har forstått så spør hun deg spm innimellom som du skal svare på, derfor tenkte jeg det ble litt stress med dataversjonen. Jeg kommer til å vente på PS2 versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #14 Del Skrevet 7. januar 2005 Men har du en lang kabel til tastaturet/trådløst tastatur også? Etter det jeg har forstått så spør hun deg spm innimellom som du skal svare på' date=' derfor tenkte jeg det ble litt stress med dataversjonen. Jeg kommer til å vente på PS2 versjonen.[/quote'] Nope...jeg har ikke spillet, så tenkte ikke så langt :oops: Synes bare det hørtes interessant ut, og kjenner flere potensielle mottakere som plutselig mister alle unnskyldninger for å ikke trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 7. januar 2005 #15 Del Skrevet 7. januar 2005 Fra hjemmesiden kostet det vel 30 dollar for PC-utgaven' date=' og 35 for x-box, men det stod ingenting om porto eller noe. Irriterende, for det høres interessant ut.[/quote'] Jeg gjorde en bestilling på yourselffitness, som jeg avbrøt, da kom porto på ca. $18 Mens på siden til EBgames, kom porto opp i hele $32, da begynner det å bli dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 7. januar 2005 #16 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva slags spill er dette da??? Har aldri hørt om det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #17 Del Skrevet 7. januar 2005 Irriterende, men typisk for amerikanske nettsteder. Skyhøy porto...Kanskje like greit å vente til det før eller senere blir å få kjøpt i norske butikker. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #18 Del Skrevet 7. januar 2005 Norge er så treige... Gleder meg til det kommer. Til neste år eller når det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. januar 2005 #19 Del Skrevet 7. januar 2005 Sjekk om noen selger det på ebay da. Pleier ikke være så dyr porto der, og kjøper du fra privatperson kan det tenkes at du unngår Norges tollavgift (som forøvrig har vært den samme siden 70 tallet- snakk om å bo i et pengegriskt land). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 7. januar 2005 #20 Del Skrevet 7. januar 2005 Norge er så treige... Gleder meg til det kommer. Til neste år eller når det er er jo ikke bare Norge som er treige her da, spillet finnes ikke andre steder enn i Nord Amerika :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå