Gå til innhold

Date på resturant, hvordan sitter man?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved siden av hverandre, eller ovenfor hverandre? :)

Anonymkode: e6057...428

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg HATER å sitte ovenfor hvem som helst når man er ute og spiser... men for andre er det et must. jeg foretrekker ved siden av 

Anonymkode: e0059...e76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ved siden av fordi det skaper mindre press på mannen, og det blir mer avslappet stemning. du kan også skumpe flørtete borti han når du sitter rett ved og dere slipper øyekontakt med hverandre konstaaaaaaaaaaant 

Anonymkode: e0059...e76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det mest naturlige er jo ovenfor, på restaurant/spisested.
Derfor unngår jeg alltid den type dater som de første treffene, for det ER kleint å måtte sitte å stirre på hverandre.
Men med en man kjenner godt så er det jo bare koselig. Sitter alltid ovenfor hverandre å spiser når jeg er ute med kjæresten.
Men på dates før i tiden ble det mer komfortabelt å rusle en tur, kjøpe kaffe og vaffel på kiosken og sette seg ved siden av hverandre på en benk.

Anonymkode: 4e45e...d76

• Liker 2
Skrevet

Hadde kanskje gått for å sitte i ca 90 grader ovenfor hverandre om mulig. Da får du muligheter til både nærhet og øyekontakt samtidig som du har litt avstand. Kan se litt rart om det ikke er et mindre rundt bord, men det gjør ikke noe særlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo utrolig ukomfortabelt å måtte snu hodet til siden hver gang man skal snakke sammen. Enten rett over hverandre eller på skrått. Skrått synes jeg er mer intimt, så gjerne dette på en date. 

Anonymkode: c5508...dc7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På to forskjellige bord et godt stykke unna hverandre

Anonymkode: a8635...af2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å sitte ved siden av hverandre er mest unaturlig. Ser kleint ut når man sitter på rekke. Å sitte ovenfor hverandre er det mest naturlige. Jeg hadde aldri satt meg ved siden av noen, utenom på en benk i parken eller på bussen. 

Anonymkode: bcc70...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ovenfor hverandre. Man skal jo flørte og uten blikkontakt blir jo alt annet håpløst. 

Anonymkode: 583ba...846

AnonymBruker
Skrevet

På restaurant, helt klart overfor hverandre. 

Anonymkode: 51975...73b

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved siden av hverandre, eller ovenfor hverandre? :)

Om du dater meg kan du sitte akkurat hvordan du vil :)  Er ikke akkurat den første tanken som slår meg etter hva jeg skal se etter. Ligger du i fosterstilling på gulvet så tar jeg hintet :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...