Gå til innhold

Har det klaffet for deg etter bruk av Letrozol/femar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vist ja hvor lang tid tok det? Har fått beskjed om 1tablett fra 3mens dag i 5 dager . Er på dag nr 3 nå og første kur , håper dette vil gi eggløsning , 

Anonymkode: 7d2a3...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal begynne nå i juli på Femar selv. Veldig spent :) samme dose som deg. Tvi tvi for oss :) !! 

AnonymBruker
Skrevet

Er på 2pp på Letrozol nå, slo ut på eggløsningstest nå, skal ta blodprøve i slutten av neste uke, så ser ut til å hjelpe. Er på samme dosering som deg :)

Anonymkode: 3220e...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som hadde prøvd i 1,5 år og ble gravid etter første kur med Letrozol :) 

Anonymkode: bc551...7da

Skrevet
På 30.6.2017 den 14.38, VeronicaAmanda skrev:

Skal begynne nå i juli på Femar selv. Veldig spent :) samme dose som deg. Tvi tvi for oss :) !! 

Ja håper det klaffer :) for oss

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er på 2pp på Letrozol nå, slo ut på eggløsningstest nå, skal ta blodprøve i slutten av neste uke, så ser ut til å hjelpe. Er på samme dosering som deg :)

Anonymkode: 3220e...5e4

Åå lykke masse til håper det klaffer :) 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som hadde prøvd i 1,5 år og ble gravid etter første kur med Letrozol :) 

Anonymkode: bc551...7da

Så bra håper virkelig det skjer her og :) 

Skrevet

Så spennende :) Er rundt 8dager til syklusen min begynner nå, så da begynner jeg! Har god tro å heier på oss alle som driver med medisiner. Måtte det bli en fruktbar sommer :) 

AnonymBruker
Skrevet

Femar bet dessverre ikke på meg. Hadde 3 pp, med dobbel dose. Har for høy amh, så femar greide ikke å stimulere nok til og få modnet folikkler hos meg. Men massevis av lykke til 😊

Anonymkode: 327ed...1b2

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal ta Letrozol nå i august. Er veldig spent.

Lykke til!

Skrevet

Begynte idag :laugh: Er superspent! Ingen bivirkninger så langt..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...