AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Hei. Lille jenta på snart 1 år har i den siste tiden hatt litt gråaktig avføring. Hadde det først ett par dager, så gikk det over en stund og så i dag. Av det jeg finner på nett, står det at d kan være noe galt med galle, lever eller blokkering i det området. Så jeg har tenkt å ringe lege kontoret i morgen. Hun har ikke dette hver gang, men mer av og på etter å ha hatt noen dager med feber, ca 14 dager siden det. Hun nekta å spise grøt etter å ha hatt denne feberen. Og vil bare ha brødskive og frukt om dagene, samt litt middag. Så dette har da også kommet etter at hun skiftet over til bare brød og veldig lite grøt. Men er det flere som har hatt barn med slik avføring? Blir jo litt småbekymret. Er litt vanskelig å se hvor grått det er, da det er litt brunt på en måte også. Anonymkode: 3db0f...c54
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Skal også nevnes at hun fikk drikke litt ku melk en 2-3 dager, men det er over en uke siden nå. Anonymkode: 3db0f...c54
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Lys, nesten hvitaktig gråfarge eller mørk asfaltaktig grå? Anonymkode: f529d...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Det sies at virus påvirker leverfunksjonen til barn midlertidig, men få det undersøkt. Heller en gang for mye! Er den gråaktig, uavhengig om den er lys eller ei, er det gjerne tegn på mangel av galle..eller at bakeriene i magen ikke har rukket å reagere på gallen-men da er den som regel grønngrå da.. hilsen en som har ligget litt ofte på gastrokirurgen med gallestein sittende fast her og der... 😂 Anonymkode: 0d45b...d29
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Kan legge til at jeg har opplevd dette på min ettåring, tok med bleia til legen og fikk denne forklaringen på sammenheng med virus og galleproblemer Anonymkode: 0d45b...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå