Gå til innhold

Hvor mye snacks i helgene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt inspirert av Jon Are sin tråd :fnise: , så jeg lurer litt på hvor mye snacks dere som trener 3-4 ganger i uken spiser (dersom dere spiser)? Jeg har kuttet ned på mengden selv, og veier nå chipsen min før jeg spiser. Jeg holder meg feks til 65 gram sørlandschips og en liten boks solo super på lørdag. Er jeg med andre så tar jeg gjerne litt smågodt eller popcorn. Kanskje jeg tar et glass eller to vin hvis jeg er ute med venninner og da prøver vi gjerne å bytte ut snacks: gulrøtter og agurk med litt rømme.  

Hvor mye har dere i helgene, dersom dere har en kosedag? Og hva slags snack unner dere dere i helgene?

Anonymkode: 7ba59...db0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser en pose superchips og en liten skål med m. Blir gjerne noen glass med vin også. Og drikker pepsi max utenom. Noen helger blir det mer godteri, gjerne da mer m eller smågodt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor mye :-) men da spiser jeg gjerne mindre mat - fordi jeg spiser meg mett på snacks. Kan fort gå en liten pose ostepop, smågodt, sjokolader hvis vi er på familietur, drikker ikke brus -men gjerne en cider eller to :-) men jeg trener hver dag ca -så helgene nyter jeg!

Anonymkode: b4a20...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart med kosedag. Ikke rart man sprekker hvis man nekter seg ting hele tiden. Jeg koser meg hver dag med sunn og god mat laget fra bunnen av. Det er kos for meg. Frukt og nær er snacks. Selvfølgelig tar jeg også å spiser kake hvis muligheten byr seg, kanskje en gang måneden maks. Samme med annen snacks. 

Anonymkode: c6948...779

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er rart med kosedag. Ikke rart man sprekker hvis man nekter seg ting hele tiden. Jeg koser meg hver dag med sunn og god mat laget fra bunnen av. Det er kos for meg. Frukt og nær er snacks. Selvfølgelig tar jeg også å spiser kake hvis muligheten byr seg, kanskje en gang måneden maks. Samme med annen snacks. 

Ser den, jeg lager mye god mat selv, men helgene er gjerne da jeg treffer venner, går på kino, filmkvelder osv. så det er da snacksen kommer inn for meg. Av og til blir jo det kanskje litt chips midt i uken hvis jeg skal se en serie eller film eks. men ellers spiser jeg ikke mye snacks 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer etter hva jeg har lyst på. Jeg spiser det jeg vil ha når jeg vil ha det. Trenger ikke tenke så mye over det. Har ikke problemer med å holde vekta, så. 

Anonymkode: f24d1...7b5

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser den, jeg lager mye god mat selv, men helgene er gjerne da jeg treffer venner, går på kino, filmkvelder osv. så det er da snacksen kommer inn for meg. Av og til blir jo det kanskje litt chips midt i uken hvis jeg skal se en serie eller film eks. men ellers spiser jeg ikke mye snacks 

TS

Men hvorfor ønsker man snacks til film feks? Da får man jo ikke med seg de gode smakene, men spiser nesten på autopilot. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ønsker man snacks til film feks? Da får man jo ikke med seg de gode smakene, men spiser nesten på autopilot. 

Fordi film = kos. Da-aah. 

Anonymkode: ec81d...e00

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det, jeg får med meg de gode smakene (skjønner jo at en del spiser på autopilot). :) Jeg kan være sulten når vi skal på kino, eller rett og slett bare vil ha noe lite å drikke på/spise

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer, men ofte 1 pose chips, is fra boks eller sjokolade fra Nidar-pose (ca. halv pose). Eller nesten en hel pose med Basett's, men da spises kun chips og dette, ikke noe annet godteri i tillegg. Drikker Pepsi max av og til og alkohol drikker jeg sjeldnere. 

Anonymkode: 9746d...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ikke, og er ganske så overvektig, men jeg spiser aldri godteri, kjeks, kaker eller brus. Jeg spiser kun frukt og nøtter som kos, men jeg kan fint spise tre appelsiner eller fire ferskener iløpet av en dag. 

Anonymkode: a459d...eec

Skrevet

Kjøper gjerne favorittsjokoladen (70gram) hvis det passer seg sånn og det er helg, eller spiser dessert (eks grillet banan med en kule is), eller et kakestykke, eller litt smågodt/sjokokade hvis det passer seg sånn (50-100gram kan jeg tenke meg er en passelig dose). 

Drikker ikke brus og spiser heller ikke "masse av alt" i løpet av en helg eller 3 dager i strekk.

Drikker innimellom 1-2 glass vin en/to av dagene. 

Trener gjerne 1-2 ganger i løpet av helgen. 

Slanker meg ikke, koser meg med noe godt stort sett hver dag (spiste en feit amerikansk pannekake i tillegg til frokost i dag feks -på hotell, men spiste samtidig lite til middag -kun brød med makrell og en smothie)

AnonymBruker
Skrevet

Trener mellom 2-4 ganger i uka. Litt opp og ned på godtefronten, er en skikkelig godtemoms😳 Prøver å holde meg til rundt 100-150 gram smågodt. Denne uka - not so much😬 har spist to mabou-pakker, 30 gram smågodt, drukket 2 glass hvitvin og en liten øl😭 Så må være forsiktig i helga. Og skal ut på lørdag. Lykke til til meg😂

Anonymkode: ec81d...e00

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange gram snop jeg spiser på lørdagen aner jeg ikke, men vi kjøper smågodt i løsvekt som vi putter i ei skål og setter på bordet. 

Liker heller å skeie ut med gode oster, kjeks og vin når det er helg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig variert hva folk koser seg med i helgene ser jeg :jepp: 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...