AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Er det noen som vet når sesong 6 av Homeland kommer på netflix? Jeg fikk ikke sett den da den gikk på tv og venter på å få sett siste sesong. Anonymkode: 2c024...ea6
LetsPlay Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Det kan nok ta tid før sesong6 kommer på Netflix....har hørt at sesong5 nettopp har kommet der og den er jo gammel. Har du norgeskort på biblioteket så kan du låne den der på dvd,kan bestilles fra annen bibliotek hvis din lokale ikke har. Eller du kan vente på reprisen på tv2 som sikkert kommer senere i år.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 1 time siden, LetsPlay skrev: Det kan nok ta tid før sesong6 kommer på Netflix....har hørt at sesong5 nettopp har kommet der og den er jo gammel. Har du norgeskort på biblioteket så kan du låne den der på dvd,kan bestilles fra annen bibliotek hvis din lokale ikke har. Eller du kan vente på reprisen på tv2 som sikkert kommer senere i år. Det var det jeg fryktet. Skulle gjerne hatt en dato,men er det da snakk om et år? For så lenge kan jeg ikke vente Men jeg får sjekke ut om de har den på et bibliotek, takk for tips! Anonymkode: 2c024...ea6
Solivagant Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Sesong 5 har akkurat kommet på Netflix, så du må nok smøre deg med tålmodighet og vente en god stund til.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Er jeg den eneste som mener at denne TV-serien har tapt seg en god del, fra de aller første sesongene? Anonymkode: 3828e...50b
Solivagant Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som mener at denne TV-serien har tapt seg en god del, fra de aller første sesongene? Anonymkode: 3828e...50b Nei, jeg er enig.
NordicViking Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 På 29.6.2017 den 20.57, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet når sesong 6 av Homeland kommer på netflix? Jeg fikk ikke sett den da den gikk på tv og venter på å få sett siste sesong. Anonymkode: 2c024...ea6 Vet ikke når den kommer på Netflix, men jeg ser at sesong 6 er tilgjengelig hos Altibox. Kanskje den finnes hos Get også. Noen som har Get og kan sjekke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå