Gå til innhold

Mamma har 60-årsdag imorgen - noe morsomt til festen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma fyller 60 år på lørdag. Skal ut en stor gjeng med familie og venner og spise, og senere hjem til mamma for en liten "fest".

Skal selv ikke drikke (er i 20-årene, og å drikke med gamlingene frister ikke). Men uansett. Ønsker å gjøre noe ekstra for mamma til vi kommer hjem fra restauranten - hun fyller jo tross alt 60. Men vet ikke hva?

Det jeg og søsteren min har tenkt på hittil er pakkeleken. Og at jeg kan printe ut bilder av henne, både fine og stygge, med tilhørende "snakkebobler" eller småtekster ved siden av, og henge opp rundt om kring i huset. Men er så usikker på hvordan jeg skulle fått det til å bli morsomt. Noen som har forslag til tekst som kan henge feks ved inngangsdøren, toalettet, velkomstdrinkene, osv.?

TAKK FOR ALL HJELP! :-)

Anonymkode: 1ebda...945

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si; dette er ikke noe "storslagen" feiring av 60-årsdag. Er ca. 16 stk. av vår familie og hennes venner somskal hjem hit etter middag hvor det vil være alkohol og kake. 

Anonymkode: 1ebda...945

Gjest NotNaomi
Skrevet

Altså. Det var en fin og morsom idé å henge bilder med tekst rundt :-)

Men det er jo umulig å vite hva det skal stå uten å vite motiv og om moren din. Tenker jeg da. Men en god idé dere bør gjennomføre :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...