Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har behov for å utvikle en personlighet som ikke tar ting så med ro, men jeg har kronisk lav blodtrykk og er veldig rolig. Selv om jeg er ansvarsfull og liker ansvar, blir jeg sjelden opprådd over ting, kriser har en løsning tenker jeg,  å bli opprådd og stresset hjelper ikke, samme som at det hjelper ikke å klage bare å gjøre noe klaging er bortkastet energi. Likevel hender det at man har behov for å bli oppfattet som stresset og opprådd i enkelte situasjoner for at andre skal oppfatte stresset. 

Hvordan kan jeg justere personligheten min for dette etter behov. Får bare ikke blodtrykket opp. 😛

Anonymkode: d6dce...791

Videoannonse
Annonse
Gjest wildfig
Skrevet

Hvorfor skal du ha behov for å fremstå stresset å opprådd? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har behov for å utvikle en personlighet som ikke tar ting så med ro, men jeg har kronisk lav blodtrykk og er veldig rolig. Selv om jeg er ansvarsfull og liker ansvar, blir jeg sjelden opprådd over ting, kriser har en løsning tenker jeg,  å bli opprådd og stresset hjelper ikke, samme som at det hjelper ikke å klage bare å gjøre noe klaging er bortkastet energi. Likevel hender det at man har behov for å bli oppfattet som stresset og opprådd i enkelte situasjoner for at andre skal oppfatte stresset. 

Hvordan kan jeg justere personligheten min for dette etter behov. Får bare ikke blodtrykket opp. 😛

Anonymkode: d6dce...791

Hva med å trene? Om det bare er blodtrykk som er greia?

Om ikke kan du jo prøve å "skaffe" deg en psykisk lidelse. Angst og ptsd burde passe bra. 

Anonymkode: 7db0a...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...