Gå til innhold

Betatt av kollega

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Jeg er sykt betatt av en jeg jobber med.. og jeg tror det er gjensidig, men jeg vet ikke.. vi har jobbet sammen lenge og har alltid hatt en lett og ledig tone. Men i det siste har det begynt å bli blunk, smil, lett berøring i "forbifarten", meldinger på fritiden osv.. men vi har ikke pratet noe om det muligens er noe mer enn bare et godt vennskap. 

Jeg har vel egentlig en følelse av at vedkommende har hatt et ekstra øye for meg lenge, men for meg tar det lang tid å slippe noen inn og tørre å kjenne på følelsen av å være betatt/forelska Eller hva det nå kan kalles.. 

Jeg har veldig lyst til å finne ut om det faktisk er gjensidig, men av frykt for å ødelegge hele arbeidshverdagen, holder jeg tilbake. Jeg er også veldig skeptisk til dette nettop fordi vi jobber sammen..

Go for it? Eller leave it? 

Håper noen har noen gode råd

Anonymkode: 16fdc...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om dere skal finne på noe utenom jobb? Ta første steget liksom. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi skal det:fnise: har litt planer framover.. 

Men jeg må liksom vite om jeg bør sette inn et støt eller la det være som det er nå:tongue: 

Anonymkode: 16fdc...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Dette er skremmende likt mellom meg og en kollega. Faktisk helt likt! Vi tar på hverandre i forbifarten, ler og har det gøy sammen på jobben, og jeg er ganske tiltrukket av vedkommende, noe jeg nylig fikk vite er gjensidig. Hvor gamle er dere? 

Synes du skal hoppe i det å ta en sjanse!

Anonymkode: 4954d...a0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skremmende likt mellom meg og en kollega. Faktisk helt likt! Vi tar på hverandre i forbifarten, ler og har det gøy sammen på jobben, og jeg er ganske tiltrukket av vedkommende, noe jeg nylig fikk vite er gjensidig. Hvor gamle er dere? 

Dette er jo ikke en uvanlig situasjon. 

Anonymkode: 1cb3e...13f

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke kleint dersom det skjærer seg på et eller annet vis? Synst slikt er litt uansvarlig jeg.. regner med dere er bra unge begge to?

Anonymkode: d0974...725

Skrevet (endret)
På 30.6.2017 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke kleint dersom det skjærer seg på et eller annet vis? Synst slikt er litt uansvarlig jeg.. regner med dere er bra unge begge to?

Jobb ja, det tar store deler av livet vårt. Men ha i tankene at om det da skjærer seg så er det ikke bare ekteskap/ forhold som går i dass. Det er også jobben, hele livsgrunnlaget slik sett. Du har da ikke bare et brutt forhold, men også en jobbsituasjon som må endres om det skjærer seg. Jeg kommer aldri til å stille meg i den situasjonen. Da finner jeg meg heller en ny jobb borte fra min partner med en gang, fra dag en! 

Mitt ekteskap gikk galt til slutt etter mange år, men du verden om jeg på toppen av det  hele måtte møte vedkommende på jobben? Det hadde aldri gått bra på noen måte.

Endret av Duftavsommerregn
AnonymBruker
Skrevet

Vært i samme situasjon for ikke alt for lenge siden, og gikk all in. Vi ble kjempeforelska, men fant forholdsvis fort ut at vi var alt for ulike til at det kunne fungere. Det har endt med tidenes værste kjærlighetssorg, for jeg er fortsatt forelska, (men vil ikke ha ham). Og jobbhverdagen er jævlig kjip !!! Så tenk over hvordan det blir etterpå hvis det skjærer seg. Selv har jeg tenkt jeg ikke vil bytte jobb, men det er en liten bedrift og jeg treffer ham hver dag så mulig jeg bare må finne en annen jobb hvis dette ikke gir seg.

Men det andre alternativet er jo at han er mannen i ditt liv, og da er det jo dumt å ikke ta sjansen....

Anonymkode: 9fc4e...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb er det? Er det drømmejobben du ser for deg å ha resten av livet? Isåfall ville jeg ikke ha gjort det. Det er lett å si at man må ta sjansen og at ting kan gå galt uansett hvor man møtes, men det man kan si helt sikkert er at det er mye vanskeligere å komme over noen man må se 5 dager i uka.

Går bare ut med menn fra jobb om de er villige til å slutte om det skjærer seg :fnise: (Så med andre ord går jeg aldri ut med noen fra jobb, for det er ikke slik man kan kreve)

Anonymkode: bae3c...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...