Gå til innhold

Fly fra Raleigh(north carolina) til Bodø tur/retur. Noen som kan hjelpe med reiserute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen over sier, er det noen som kan hjelpe meg å finne ut av dette eller vet hvordan jeg selv kan finne ut av det. 

Jeg er langt fra bereist, knapt vært i utlandet men har en venn jeg ønsker å besøke. 

Blir utrolig takknemlig for alle tips og råd:)

Anonymkode: a3210...36e

Skrevet

Det er mange alternativer. Du må nok til en av de store flyplassene i Europa, derfra til en av de store i USA, for så å fly Raleigh. 

Prøv feks finn.no legg inn hvor du reiser fra og til, og tidspunkt som er aktuelle. Så finner systemet mulige ruter og priser. 

Prøv med litt forskjellige tidspunkt om mulig. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tipset. Skal sjekke det ut:) 

Anonymkode: a3210...36e

Skrevet

Jeg anbefaler også finn.no, erfarer ofte at dette gir beste alternativer. Ser der finnes billetter til rundt 9000 kr i sommer, med utreise 20. juli og retur 10. august. Legger du inn Oslo i stedet for Bodø i søkemoteren, vil billettene bli noe billigere (6800 kr), men da må du kjøpe reise Bodø-Oslo utenom.

Gjest Linaria
Skrevet

Anbefaler også Skyscanner. Du bør bestille hele turen i ett tilfelle et av flyene blir innstilt. Jeg holdt på å miste et fly til Sør-Amerika pga Norwegians tull i fjor sommer og det var sykt skummelt.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, snurk skrev:

Skyscanner: Bodø - Raleigh --> Bare et eksempel. Datoene setter du inn selv :-)

Men da er det viktig å huske på at man ender opp på Dulles ved Washington DC som ligger nesten 50 mil fra Raleigh i NC ;) Nå er det ikke noe som helst problem å ta for eksempel buss videre, men TS bør være klar over det.

Skrevet
2 minutter siden, Leo skrev:

Men da er det viktig å huske på at man ender opp på Dulles ved Washington DC som ligger nesten 50 mil fra Raleigh i NC ;) Nå er det ikke noe som helst problem å ta for eksempel buss videre, men TS bør være klar over det.

Nei, flyruten er følgende: Bodø - Oslo - Frankfurt - Dulles - Raleigh

Skrevet
1 minutt siden, snurk skrev:

Nei, flyruten er følgende: Bodø - Oslo - Frankfurt - Dulles - Raleigh

Beklager, ser det nå! Jeg hang meg opp i den siste stoppen som er på IAD. Men uansett ville jeg ha sjekket flybilletter til Washington DC hvis det er et mål å gjøre turen billigst mulig fordi 50 mil går veldig fort på amerikansk landevei.

Skrevet
1 minutt siden, Leo skrev:

Beklager, ser det nå! Jeg hang meg opp i den siste stoppen som er på IAD. Men uansett ville jeg ha sjekket flybilletter til Washington DC hvis det er et mål å gjøre turen billigst mulig fordi 50 mil går veldig fort på amerikansk landevei.

Forsåvidt enig. Det er veldig dyrt å fly innenlands i USA så hvis man skal spare så er det nok der man bør kutte, MEN etter en såpass lang tur fra Bodø så tror jeg nok personlig jeg ville foretrukket å få unnagjort den siste biten med 1 time fly i forhold til 50 mil med buss :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...