Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok for to år siden et årsstudium, og nå har jeg søkt på et bachelorstudium hvor jeg mest sannsynlig får innpass på de fleste emnene og havner i andreklassen i stedet for første. Siden dette er en ny skole så hadde det vært fint å delta i fadderuken, men dette er vel kun forbeholdt førsteklassinger?

Anonymkode: 5566d...7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør sende en mail til skolen og høre hva de anbefaler. Du er sikkert ikke den første som lurer på dette.

AnonymBruker
Skrevet

De som fikk innpass på andreåret på mitt studium var med på fadderuken som førsteklassinger. Nå er det nok litt spesielt i denne situasjonen da alle første- og andreklassinger deltar på fadderuken (som henholdvis fadderbarn og faddere). Jeg kan ikke tenke meg at det er et problem at du blir med på fadderuken, men jeg ville ha tatt kontakt med faddersjef/-ansvarlig bare for å ha det i orden. :)

Anonymkode: baa49...08d

Skrevet

Så lenge du blir tatt opp til 1. år på studiet i første omgang, vil jeg tro du blir registrert som 1. klassing og blir plassert i faddergruppe :) Da kan du jo delta om du ønsker! Det er rutinen på min skole hvertfall, man starter som 1. klassing, så blir det godkjenning av fag osv. etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...