Gå til innhold

Når du matcher med noen du kjenner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer da? Matchet med en fra barneskolen. Kleint men litt morsomt. Tørr ikke ta intiativ i hvertfall.

Hva gjør dere om det skjer?

Anonymkode: a0f49...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare skriv: "Nice shoes, wanna fuck?" Og ta det derfra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, amativeReflection skrev:

Bare skriv: "Nice shoes, wanna fuck?" Og ta det derfra.

Skal deff skrive det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde 99% match med en x på sukker. Vi lo godt begge to :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Er i samme situasjonen selv. Matcha med en jeg prøvde å sjekke opp på jobb for mange år siden, fikk så noia at jeg sletta matchen. Nå driver han å liker alt jeg poster på Facebook (har vært stille på Facebook fra han før det) 

Anonymkode: 5032b...153

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Er i samme situasjonen selv. Matcha med en jeg prøvde å sjekke opp på jobb for mange år siden, fikk så noia at jeg sletta matchen. Nå driver han å liker alt jeg poster på Facebook (har vært stille på Facebook fra han før det) 

Hmmm. Hva gjør vi?🙈

AnonymBruker
Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm. Hva gjør vi?🙈

Jeg hadde skrevet Hei åssen går det, det var lenge sida!
Om jeg hadde vært genuint interessert i han nå, men det er jeg egentlig ikke, så jeg lar det ligge, for det er fælt å starte å date en og gi han forhåpninger når jeg har kommet frem til at jeg egentlig ikke er så interessert i han lenger .

Hvis du er kjempe gira på din , så skriv til han! :) Han blir sikkert bare glad! Er jo egentlig ikke noe flaut, for han har jo trossalt trykket like på deg også :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis det er Tinder så sveiper jeg jo ikke høyre med mindre jeg faktisk er småinteressert. Så vil jo behandle vedkommende som en hvilket som helst annen match? Da vet man jo at den andre også er litt interessert. Evt med litt andre muligheter for åpningssamtale da...:)

Er det på sukker eller andre det match går på personlighet/interesser osv. så gjør jeg sannsynligvis lite. Med mindre jeg er veldig interessert da, da kan det hende jeg tar kontakt og sjekker interressen. Jeg har tidligere sjekket opp en bekjent via Instagram (og det førte til en datingperiode før vi fant ut at vi passet best som bare venner), så jeg har ikke så store problemer med sånt. De fleste tar det som et kompliment å bli kontaktet uansett. Det blir ikke mer kleint enn du selv gjør det til.

Anonymkode: 0099f...4b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...