Gå til innhold

Hvor ofte har folk analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere analsex uten kondom???? Det er jo risikosport med tanke på HIV, for ikke å snakke om urinveisinfeksjoner... 

Anonymkode: abd3e...0aa

Aldri opplevd urinveisinfeksjon ved anal sex, verken hos meg eller manne. Bytter ikke fra anal til vaginal og mannen har vel aldri hatt urinveisinfeksjon. Priser lengre urinrør der. Ellers sier han nå at urinveisinfeksjon en eller to ganger i året, med påfølgende antibiotika, var bedre enn å bli far og å ikke ha sex i det hele tatt x)

Og hva får deg til å tro at jeg har analsex med flere personer? 

Mannen min har ikke hiv. Jeg er hans eneste sexpartner, og han er min. Aldri har vi hatt sex med andre enn hverandre heller. 

Kondom bruker vi bare mot graviditet, ikke kjønnssykdommer, som det jo er litt vanskelig å få, ettersom vi ikke bytter seksualpartnere. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du på innlegg som du ikke kan svare på da? Det går an å hoppe over en tråd selv om det står analsex i titlen:fnise:

Anonymkode: e0aa0...ecc

Jeg har iallefall svart på spørsmålet fremfor å kritisere andres sexliv 😉

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere analsex uten kondom???? Det er jo risikosport med tanke på HIV, for ikke å snakke om urinveisinfeksjoner... 

Om samboeren har HIV synes jeg han har ventet farlig lenge med å si fra. Urinveisinfeksjoner får man vel ikke analt, men om man bytter fra analt til vaginalt. Gjør man det ber man litt om det.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Inwe skrev:

Jeg har iallefall svart på spørsmålet fremfor å kritisere andres sexliv 😉

Om samboeren har HIV synes jeg han har ventet farlig lenge med å si fra. Urinveisinfeksjoner får man vel ikke analt, men om man bytter fra analt til vaginalt. Gjør man det ber man litt om det.

Selvfølgelig kan mannen få UVI av å ha ubeskyttet analsex.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan mannen få UVI av å ha ubeskyttet analsex.

Om han hadde vært bekymra for det hadde han vel kledd på seg selv? 

Skrevet

Det finnes så mye annet deilig man kan gjøre...Erfaringer kommer med årene 😀

Gjest Axyine86
Skrevet

Aldri. Au. Og mannen sier at det er kvalmt og at han ikke er homofil så han trives med hull nr 1😹 💩 på pinnen, æsj. Ikke for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...