Gå til innhold

Hvor ofte har folk analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, lillbilly skrev:

Altså, jeg bryr meg lite om hva andre gjør eller ikke gjør, men mår du kommer inn i tråden og snakker om senskader og "bred enighet i medisinske miljø" osv, så blir jeg faktisk veldig provosert!

Provosert eller engstelig?

Hyppig inntrenging i analen er ikke bra. En gang innimellom er noe helt annet.

Anonymkode: 2d623...c29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Inwe skrev:

Nå tror jeg du må lese innlegget mitt igjen. Som jeg skrev, vi har det når vi har lyst. I noen perioder avslutter vi ofte med det når vi har sex, som er 5-7 ganger i uken.

Å ha analsex så ofte som du beskriver er langt over hva de fleste par bedriver.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, lillbilly skrev:

Og tro meg, om du ( jeg/vi/alle), ikke får større problem i vår alderdom, 80+, enn at vi kan løse de ved hjelp av Tena, så får vi være fornøyde! 

Analprolaps og lekkasjer pga hyppig analsex trenger man ikke vente til man er 80 for å få. Femtiårsalderen, tenker jeg vi sier.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, isw skrev:

Du trenger jo ikke bekymre deg for om hun får senskader av det, noe hun uansett neppe gjør?

Eller er du litt bitter fordi du har lyst til det selv, men ikke får anledning til det?

Vel, om hun får det så får hun betale av egen lomme og ikke la skattebetalere måtte gjøre det. 

Og, fy faen så jævlig lei jeg er av at man må være bitter! Altså, :laugh: hvem faen gidder å være bitter på noe slikt? ALL TRÅDER hvor noen sier noe negativt = DU ER BITTER. Utrolig tåpelig. 

Og nei, aldri prøvd - VIL IKKE. IKKE bitter. 

Anonymkode: a9d05...df5

Skrevet

Så ofte jeg og evt partner vil. Foretrekker vaginal rent fysisk, men interessant med 'forbudt' krydder en gsng i blant + meget tennende hvor intense orgasmene til jenta blir.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha analsex så ofte som du beskriver er langt over hva de fleste par bedriver.

Igjen, vi har ikke analsex 5-7 ganger i uken, vi har sex 5-7 ganger i uken. Av de har vi analsex så ofte vi føler for det, i noen perioder mye i andre ingenting. Hva med å lese alle innleggene mine først? Eller er jeg veldig vanskelig å forstå? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Inwe skrev:

Igjen, vi har ikke analsex 5-7 ganger i uken, vi har sex 5-7 ganger i uken. Av de har vi analsex så ofte vi føler for det, i noen perioder mye i andre ingenting. Hva med å lese alle innleggene mine først? Eller er jeg veldig vanskelig å forstå? 

Siden TS spør hvor ofte og du svarer 5-7 er det ikke så rart folk tenker 5-7. Ditt svar på spørsmålet er altså "så ofte som vi vil"? Det er jo egentlig ikke noe svar

Anonymkode: e0aa0...ecc

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Provosert eller engstelig?

Hyppig inntrenging i analen er ikke bra. En gang innimellom er noe helt annet.

Må nesten le litt.... Kommentar utover det er overflødig! 

AnonymBruker
Skrevet

Folk her inne leser bare det de selv vil lese, så om det står at det KAN, så er ikke det "farlig" nok 😌

"Engaging in the practice of anal sex may increase risks for bowel problems, including fecal incontinence and bowel leakage, according to a University of Alabama at Birmingham Department of Medicine study published in the American Journal of Gastroenterology. Women engaging in anal sex were 50 percent more likely than their peers to report having fecal incontinence at least once a month. However, fecal incontinence can be chronic; it is often caused by muscle and nerve damage around the rectum, constipation, certain diseases, surgical procedures, and childbirth. Kegel exercises can be used, but these exercises has not been studied as a preventive measure for lowering the odds of having fecal incontinence in a general population."

https://www.nature.com/ajg/journal/v111/n2/full/ajg2015419a.html 

"The American Cancer Society reports, “Receptive anal intercourse also increases the risk of anal cancer in both men and women, particularly in those younger than 30.” HPV (human papillomavirus) is the main cause of anal cancer; but apparently, anal intercourse in particular increases the likelihood that the virus will attack the anus or rectum. Again, it is the woman experiencing heterosexual anal intercourse who is at risk." 

"The CDC reports that in addition to the same sexually transmitted infections that are passed through vaginal sex (gonorrhea, etc.), anal sex can also expose participants to hepatitis A, B and C; parasites like Giardia and intestinal amoebas; bacteria like Shigella, Salmonella, Campylobacter, and E. coli.

The information provided shows receptive anal intercourse to be a very high-risk sexual activity for women as well as men: fecal incontinence, anal cancer, (HIV infection, etc). Awareness of these substantial health risks can enable women of all ages to emphatically say no to anal intercourse."

Men, så klart 😌det at det er en høyere sjanse for å få noe, får jo ikke folk til å stoppe. Det har man jo sett når det gjelder både røyk og snus og alkohol og narko. Bare de dummeste fortsetter jo. 

Anonymkode: a9d05...df5

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden TS spør hvor ofte og du svarer 5-7 er det ikke så rart folk tenker 5-7. Ditt svar på spørsmålet er altså "så ofte som vi vil"? Det er jo egentlig ikke noe svar

Syns det er et bra svar jeg! Det er nok neppe noen som har krysseliste med ulike sexformer på nattbordet. Ser det for meg: du vennen, jeg ser av denne krysseliste at jeg ikke har ridd deg denne uken, så kom igjen kjære, lyst eller ikke. Hypp hypp! 

Gjest Hildur70
Skrevet

De få kvinner jeg kjenner som har prøvd analsex(etter intens masing fra partner)har absolutt ikke likt det. Jeg er veldig glad jeg aldri har hatt eller kommer til å ha det. Også takknemlig for at jeg i løpet av mine 46 år på jorda, aldri har hatt en partner som har ønsket dette. Skulle jeg få ny partner en gang som ønsker dette, sier jeg nei takk. Kan han ikke leve med det, avsluttes forholdet og han er fri til å finne en annen. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg vet hva jeg ønsker. Analsex er ikke aktuelt 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Skjer vel opp til to ganger i uka kanskje. Som oftest hun med strap on, men av og til får jeg ta henne. Analsex er det hun som bestemmer. Resten av tiden vanlig sex. Kuk i fitta, men ofte nye og spennende stillinger. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg svare da? Jeg teller virkelig ikke hvor mange ganger vi gjør det og det i uken/mnd/året. Det varierer som alt annet vi gjør. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Inwe skrev:

Hva skal jeg svare da? Jeg teller virkelig ikke hvor mange ganger vi gjør det og det i uken/mnd/året. Det varierer som alt annet vi gjør. 

Hvorfor svarer du på innlegg som du ikke kan svare på da? Det går an å hoppe over en tråd selv om det står analsex i titlen:fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2017 den 18.05, Sinsiew skrev:

Opplever gjerne at jeg får sterkere orgasmer ved anal, men slår ikke vaginalsex. Derfor kun når kondom er glemt innkjøpt og p-pilla ikke er tatt. 

Har dere analsex uten kondom???? Det er jo risikosport med tanke på HIV, for ikke å snakke om urinveisinfeksjoner... 

Anonymkode: abd3e...0aa

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hildur70 skrev:

De få kvinner jeg kjenner som har prøvd analsex(etter intens masing fra partner)har absolutt ikke likt det. Jeg er veldig glad jeg aldri har hatt eller kommer til å ha det. Også takknemlig for at jeg i løpet av mine 46 år på jorda, aldri har hatt en partner som har ønsket dette. Skulle jeg få ny partner en gang som ønsker dette, sier jeg nei takk. Kan han ikke leve med det, avsluttes forholdet og han er fri til å finne en annen. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg vet hva jeg ønsker. Analsex er ikke aktuelt 

For de som ikke har likt det så tror jeg kanskje det ligger i det jeg har uthevet; at det har vært etter intens mas. De har i utgangspunktet ikke lyst og da er det heller ikke noe godt.

Jeg liker det, men etter et par dager etterhverandre for ca et år siden som jeg fikk skikkelig vondt i etterkant så har jeg sluttet med det. Jeg savner det, for jeg liker det, men jeg tør ikke mer fordi det ble så utrolig dumt etterpå. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere analsex uten kondom???? Det er jo risikosport med tanke på HIV, for ikke å snakke om urinveisinfeksjoner... 

Urinveisinfeksjon av analsex? Hva er logikken i det? 

Og HIV vet man jo at en selv og kjæresten ikke har, det er ikke analsex som gjør at man får HIV. (hvis man ikke har HIV fra før så klart) 

Anonymkode: c924d...5dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urinveisinfeksjon av analsex? Hva er logikken i det? 

Og HIV vet man jo at en selv og kjæresten ikke har, det er ikke analsex som gjør at man får HIV. (hvis man ikke har HIV fra før så klart) 

Anonymkode: c924d...5dd

... Det er jo ganske åpenbart, med tanke på at mannens urinrør føres direkte inn i endetarmsåpningen hvor e-coli florerer? 

Anonymkode: abd3e...0aa

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, kattepusen skrev:

Om man svarer mer enn en gang i en tråd, så er det gnål, og man okkuperer tråden ;) selv om man svarer på ting andre spør deg om! 

Å plis. Du må komme med preket ditt om sexlivet og bdsm klubben og hvor mye du har sex og elsker alt sex i hver tråd som det kan i det minste vinkles til å vise hvor mye du har sex.

Anonymkode: 5e684...6a4

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å plis. Du må komme med preket ditt om sexlivet og bdsm klubben og hvor mye du har sex og elsker alt sex i hver tråd som det kan i det minste vinkles til å vise hvor mye du har sex.

Anonymkode: 5e684...6a4

hahaha.. morsomt :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det noen ganger i året med typen min. Kanskje 5-8 ganger i året..

Anonymkode: ea123...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...