Inwe Skrevet 30. juni 2017 #41 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: The anus was designed to hold in feces. The anus is surrounded with a ring-like muscle, called the anal sphincter, which tightens after we defecate. When the muscle is tight, anal penetration can be painful and difficult. Repetitive anal sex may lead to weakening of the anal sphincter, making it difficult to hold in feces until you can get to the toilet. http://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns Anonymkode: 2d623...c29 Den sier jo ikke at det blir sånn. Den sier det KAN skje, andre kilder sier det er en myte mens andre igjen sier alt går bra så lenge man ikke er for røff. Tror det skal gå helt fint, hard analsex er uansett ikke noe for meg. I tillegg kan jeg ikke se hvorfor det er så viktig for noen å legge seg bort i andres sexliv. Det er da virkelig ikke du som skal hjelpe meg på do når jeg blir gammel.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #42 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Inwe skrev: Den sier jo ikke at det blir sånn. Den sier det KAN skje, andre kilder sier det er en myte mens andre igjen sier alt går bra så lenge man ikke er for røff. Tror det skal gå helt fint, hard analsex er uansett ikke noe for meg. I tillegg kan jeg ikke se hvorfor det er så viktig for noen å legge seg bort i andres sexliv. Det er da virkelig ikke du som skal hjelpe meg på do når jeg blir gammel. Når man har analsex så ofte som du skriver øker sjansen for senskader betraktelig. Bleiebruk kan måtte bli en nødvendighet lenge før du blir gammel. Anonymkode: 2d623...c29 4
Inwe Skrevet 30. juni 2017 #43 Skrevet 30. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har analsex så ofte som du skriver øker sjansen for senskader betraktelig. Bleiebruk kan måtte bli en nødvendighet lenge før du blir gammel. Anonymkode: 2d623...c29 Tvilsomt. Men igjen, hva har det å si for deg? Og hvorfor tror du analsex er såå hyppig hos oss? Så ofte vi vil vil fortsatt ikke si hver dag, det er periodevis mye, men jeg tviler på at vi er over normalen. Jeg kan selvsagt ikke vite det da jeg ikke er så sykt interessert i andres sexliv. 2
isw Skrevet 30. juni 2017 #44 Skrevet 30. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har analsex så ofte som du skriver øker sjansen for senskader betraktelig. Bleiebruk kan måtte bli en nødvendighet lenge før du blir gammel. Anonymkode: 2d623...c29 La nå henne ha analsex så ofte hun vil da, hvis hun liker det? Du trenger jo ikke bekymre deg for om hun får senskader av det, noe hun uansett neppe gjør? Eller er du litt bitter fordi du har lyst til det selv, men ikke får anledning til det? Jeg tror mas om det er veldig lite tiltrekkende. Det blir som en misnøye mot vaginal sex. Selv er jeg mann og har egentlig aldri hatt denne drømmen. Jeg har møtt en jente hvor jeg fikk bittelitt lyst, men generelt foretrekker jeg "vanlig". 2
SlemUlv Skrevet 30. juni 2017 #45 Skrevet 30. juni 2017 I det den kilden skrev at det var større sjanse for å få Hiv ved rift i analen, en vagina, så lo jeg. Har man rift, så er risken for å få hiv større, uansett hva hull den riften er i.. La folk få nyte analsex, og les HI som ikke ville ha moralprekner i denne tråden ! 2
OPIgirl Skrevet 30. juni 2017 #46 Skrevet 30. juni 2017 15 timer siden, Jakop skrev: Er dette noe man utelukkende gjør etter en fuktig kveld på byen, eller er det fast innslag? De som ikke liker det trenger ikke komme med sine moralske utbrudd! Det har da ingenting med moral å gjøre bare fordi man ikke liker en ting. Vi er alle forskjellige og liker ulike ting. Herregud ta deg sammen og skaff deg kunnskap om hva moral er. 2
SlemUlv Skrevet 30. juni 2017 #47 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: The anus was designed to hold in feces. The anus is surrounded with a ring-like muscle, called the anal sphincter, which tightens after we defecate. When the muscle is tight, anal penetration can be painful and difficult. Repetitive anal sex may lead to weakening of the anal sphincter, making it difficult to hold in feces until you can get to the toilet. http://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns Anonymkode: 2d623...c29 Du glemte noe: However, Kegel exercises to strengthen the sphincter may help prevent this problem or correct it. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #48 Skrevet 30. juni 2017 6 timer siden, Inwe skrev: Tvilsomt. Men igjen, hva har det å si for deg? Og hvorfor tror du analsex er såå hyppig hos oss? Så ofte vi vil vil fortsatt ikke si hver dag, det er periodevis mye, men jeg tviler på at vi er over normalen. Jeg kan selvsagt ikke vite det da jeg ikke er så sykt interessert i andres sexliv. Det var du som skrev 5-7 ganger i uken, da. 6 timer siden, isw skrev: Eller er du litt bitter fordi du har lyst til det selv, men ikke får anledning til det? Neida, men nesten daglig er å be om skader. 4 timer siden, kattepusen skrev: I det den kilden skrev at det var større sjanse for å få Hiv ved rift i analen, en vagina, så lo jeg. Har man rift, så er risken for å få hiv større, uansett hva hull den riften er i.. Det stemmer faktisk, da analen mangler naturlig lubrikat og riften gjerne blir større ved analsex enn ved sex i vagina. Her er det du som er kunnskapsløs. 4 timer siden, kattepusen skrev: Du glemte noe: However, Kegel exercises to strengthen the sphincter may help prevent this problem or correct it. Du glemte å utheve 'may'. Uansett er det bred enighet i medisinske miljøer om at hyppig analsex øker risikoen for senskader. Det er forskjell på hver dag og en gang i måneden, vet du. Jeg forstår bare ikke at noen velger å gjøre en aktivitet så ofte når det kan føre til slikt. Det er jo som å pådra seg en alvorlig fødselsskade, bare at det tar noen tiår før man merker den. Anonymkode: 2d623...c29 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #49 Skrevet 30. juni 2017 6 timer siden, Inwe skrev: jeg tviler på at vi er over normalen De fleste har ikke analsex 5-7 ganger i uken i snitt, Inwe. Det tror jeg du også forstår midt i alt dette analgnålet du og kattepusen driver med her på KG. Anonymkode: 2d623...c29 4
Inwe Skrevet 30. juni 2017 #50 Skrevet 30. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var du som skrev 5-7 ganger i uken, da. Anonymkode: 2d623...c29 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste har ikke analsex 5-7 ganger i uken i snitt, Inwe. Det tror jeg du også forstår midt i alt dette analgnålet du og kattepusen driver med her på KG. Anonymkode: 2d623...c29 Nå tror jeg du må lese innlegget mitt igjen. Som jeg skrev, vi har det når vi har lyst. I noen perioder avslutter vi ofte med det når vi har sex, som er 5-7 ganger i uken. Altså jeg har SEX 5-7 ganger i uken og analsex når jeg har lyst! Hvilket gnål? Folk stiller et spørsmål og jeg svarer da jeg føler jeg kan det da jeg liker analsex. Igjen, dette vil du tydeligvis ikke svare på, hvorfor er hva jeg gjør i senga og hvor slapp jeg blir i analen et problem for deg? 1
SlemUlv Skrevet 30. juni 2017 #51 Skrevet 30. juni 2017 26 minutter siden, Inwe skrev: ! Hvilket gnål? Folk stiller et spørsmål og jeg svarer da jeg føler jeg kan det da jeg liker analsex. Om man svarer mer enn en gang i en tråd, så er det gnål, og man okkuperer tråden selv om man svarer på ting andre spør deg om!
Snuppah00 Skrevet 30. juni 2017 #52 Skrevet 30. juni 2017 Aldri. Analsex gir meg ingenting og er ubehagelig. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #53 Skrevet 30. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: The anus was designed to hold in feces. The anus is surrounded with a ring-like muscle, called the anal sphincter, which tightens after we defecate. When the muscle is tight, anal penetration can be painful and difficult. Repetitive anal sex may lead to weakening of the anal sphincter, making it difficult to hold in feces until you can get to the toilet. http://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns Anonymkode: 2d623...c29 Jævla sikker kilde du. MAY lead to. Ikke leads to.. Anonymkode: 2995d...081
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #54 Skrevet 30. juni 2017 Ikke så ofte. 3-4 ganger i året. Hennes initiativ. Litt småfull og sprengkåt så skal det være litt dirty. Omtrent like ofte som fisting. Hun får ihvertfall kraftige orgasmer. Tror ikke man kan redusere nytelsen til nerveceller og fysisk friksjon. Mye psykisk som spiller inn. Hun liker litt smerte i form av klyper på brystvortene i tillegg. Digger detAnonymkode: cba0c...1db
lillbilly Skrevet 30. juni 2017 #55 Skrevet 30. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var du som skrev 5-7 ganger i uken, da. Neida, men nesten daglig er å be om skader. Det stemmer faktisk, da analen mangler naturlig lubrikat og riften gjerne blir større ved analsex enn ved sex i vagina. Her er det du som er kunnskapsløs. Du glemte å utheve 'may'. Uansett er det bred enighet i medisinske miljøer om at hyppig analsex øker risikoen for senskader. Det er forskjell på hver dag og en gang i måneden, vet du. Jeg forstår bare ikke at noen velger å gjøre en aktivitet så ofte når det kan føre til slikt. Det er jo som å pådra seg en alvorlig fødselsskade, bare at det tar noen tiår før man merker den. Anonymkode: 2d623...c29 Altså, jeg bryr meg lite om hva andre gjør eller ikke gjør, men mår du kommer inn i tråden og snakker om senskader og "bred enighet i medisinske miljø" osv, så blir jeg faktisk veldig provosert! Det er helt greit at du ikke liker analsex, men for himmelens skyld, hold vranglæra di for deg selv! Og tro meg, om du ( jeg/vi/alle), ikke får større problem i vår alderdom, 80+, enn at vi kan løse de ved hjelp av Tena, så får vi være fornøyde! 1
Gjest Underdanie Skrevet 30. juni 2017 #57 Skrevet 30. juni 2017 12 timer siden, Inwe skrev: For det første hvor sa jeg at jeg har det nesten hver dag? Så ofte vi har lyst sa jeg, nå har vi ikke hatt det på flere uker faktisk. Andre ganger er det hyppigere. Og for det andre har du noen gode kilder på at det kommer til å oppstå senskader? Det jeg har funnet når jeg har googlet det er at det er en myte. Alle blir slappere der etterhvert som man blir gammel, men analsex skal ha ingen eller liten betydning for dette. Så vi blir nok like slappe begge to. Endel som ikke helt skjønner greia her, Tror langt de fleste har analsex forde dem liker det. Aldri opplevd ubehag eller skader, det er ellers svært lite sannsynlig at analen skades ved vanlig analsex as.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #58 Skrevet 30. juni 2017 5 minutter siden, Underdanie skrev: Endel som ikke helt skjønner greia her, Tror langt de fleste har analsex forde dem liker det. Aldri opplevd ubehag eller skader, det er ellers svært lite sannsynlig at analen skades ved vanlig analsex as. Poenget er jo nettopp at skadene kommer med tiden? Ikke i år, men om ti-tjue år, og disse skadene kan man sammenligne med alvorlige fødselsskader. Det kreves operasjon for å reparere dem. Igjen. Ordet. Senskader. Du overser det i hvert innlegg jeg skriver det. Anonymkode: 2d623...c29 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #59 Skrevet 30. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så ofte. 3-4 ganger i året. Hennes initiativ. Litt småfull og sprengkåt så skal det være litt dirty. Omtrent like ofte som fisting. Hun får ihvertfall kraftige orgasmer. Tror ikke man kan redusere nytelsen til nerveceller og fysisk friksjon. Mye psykisk som spiller inn. Hun liker litt smerte i form av klyper på brystvortene i tillegg. Digger det Anonymkode: cba0c...1db Men det er jo ikke så farlig. Analsex nesten hver dag, derimot. Det innebærer en alvorlig risiko for både analprolaps og lekkasjer i relativt ung alder. Anonymkode: 2d623...c29 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #60 Skrevet 30. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jævla sikker kilde du. MAY lead to. Ikke leads to.. Anonymkode: 2995d...081 Original Article Process. The WebMD fit Editorial staff gets its stories from an array of sources: peer-reviewed medical journals, medical conferences, federal or state government actions, and enterprise material derived from interviews with medical experts.Feb 28, 2011 http://fit.webmd.com/editorial-policy Anonymkode: 2d623...c29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå