Gå til innhold

Hvor ofte har folk analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helst hver gang. Er kvinne og elsker det

Anonymkode: 6d590...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helst hver gang. Er kvinne og elsker det

Anonymkode: 6d590...f70

Tipper alle sånne innlegg egentlig er skrevet av menn som liksom skal ha det til at kvinner elsker det.

Anonymkode: 62c83...e1a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper alle sånne innlegg egentlig er skrevet av menn som liksom skal ha det til at kvinner elsker det.

Jeg liker det ikke men for Guds skyld alle er forskjellige

Anonymkode: 5e684...6a4

• Liker 2
Skrevet

Ofte nok :D 

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis aldri. Aldri hatt det og aldri hatt en partner som ønsker det. Kan bombastisk påstå at jeg aldri kommer til å ha det

Anonymkode: 1e753...340

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske mange kvinner som elsker analsex, selv om ikke alle liker det. Vi har da lov å være forskjellige :D 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis om 10 minutt, når mannen blir ferdig på badet😉 Har brukt tid på å gjøre meg ren og er spenna klar! 

Anonymkode: 36212...cb9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mer enn en gang i måneden tror jeg. Men har fått for meg at å ha analsex daglig ikke er bra sånn rent helsemessig? Noen som faktisk vet om dette stemmer? Hver eneste tråd om analsex på KG inneholder flere innlegg med snakk om analprolaps og hemoroider, så blir jo skeptisk. 

Anonymkode: abd3e...0aa

Skrevet

Så ofte vi har lyst. Noen ganger avslutter vi med det omtrent hver gang vi har sex (5-7 ganger i uka), nå har vi en periode der det er lite anal.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri

Anonymkode: f5cff...1dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte? Så ofte man har lyst. Eller aldri hvis man ikke har lyst. 

Anonymkode: bb9b8...208

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Inwe skrev:

Så ofte vi har lyst. Noen ganger avslutter vi med det omtrent hver gang vi har sex (5-7 ganger i uka), nå har vi en periode der det er lite anal.

Oisann.

Er du ikke redd for senskadene som gjerne oppstår?

Anonymkode: 2d623...c29

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg har det ganske mye. Får selv mye lengre å sterkere orgasmer av analsex. Jeg er gutt og da blir det kanskje anerledes pga at vi har prostata og får sterk nytelse å heftige orgasmer av anal stimuli. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oisann.

Er du ikke redd for senskadene som gjerne oppstår?

Nei egentlig ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å skje. 

Anonymkode: 94047...53a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med analprolaps om noen år og mye bæsjing i senga på gamlehjemmet dere som har det ofte! 

Anonymkode: b9b50...555

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med analprolaps om noen år og mye bæsjing i senga på gamlehjemmet dere som har det ofte! 

Anonymkode: b9b50...555

Det er faktisk ikke sant. Har hatt mye analsex siste tiden og aldri problemer. Hverken under eller etter sex.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Underdanie skrev:

Det er faktisk ikke sant. Har hatt mye analsex siste tiden og aldri problemer. Hverken under eller etter sex.

Det er derfor det heter senskder, vet du.

26 minutter siden, Inwe skrev:

Nei egentlig ikke.

Men når man har det nesten hver dag er risikoen høy for skader om flere år. Er det virkelig verdt det?

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man har det nesten hver dag er risikoen høy for skader om flere år. Er det virkelig verdt det?

For det første hvor sa jeg at jeg har det nesten hver dag? Så ofte vi har lyst sa jeg, nå har vi ikke hatt det på flere uker faktisk. Andre ganger er det hyppigere. 

Og for det andre har du noen gode kilder på at det kommer til å oppstå senskader? Det jeg har funnet når jeg har googlet det er at det er en myte. Alle blir slappere der etterhvert som man blir gammel, men analsex skal ha ingen eller liten betydning for dette. Så vi blir nok like slappe begge to.

Endret av Inwe
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Inwe skrev:

Og for det andre har du noen gode kilder på at det kommer til å oppstå senskader?

The anus was designed to hold in feces. The anus is surrounded with a ring-like muscle, called the anal sphincter, which tightens after we defecate. When the muscle is tight, anal penetration can be painful and difficult. Repetitive anal sex may lead to weakening of the anal sphincter, making it difficult to hold in feces until you can get to the toilet. 

http://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...