Gå til innhold

stort problem?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg lurer på om jeg er litt vanskelig. men nå skal jeg fortelle en ting som hendte meg i går.

Jeg var på jobb som vanlig, jobber som tlf.intervjuer på kveldstid og studerer på dagtid.

I går hadde det begynt en ny dame på jobb, og vi sitter i et stort lokale, og hun satt med jakke på, og begynte å sette opp vinduet ved siden av seg for å lufte i laange perioder.. jeg kjente trekken og begynte å l fryse, men da sa hun at hun måtte ha luft, for hun får pusteproblemer, for hun tenker på at det ikke er aircondition her sa hun, og da fokkuserer hun på det hele tiden..... og da hjelper det å lufte sa hun...

Jeg sa at jeg kunne flytte meg sa jeg ikke kjente trekken, men da flyttet hun seg selv, men selv om hun satt lengre bort, ca. 10 meter, kjente jeg trekken likevel...

hun fortsatte å lufte og jeg gikk bort til henne, smilte og sa at jeg har så lett for å bli forkjølt og så sa hun: kan du ikke sitte med jakke på? :roll: men da sa jeg: nei det skal jo ikke være nødvendig det på jobb?

jeg sa at det ikke er noe gærnt med lutfa her, når hun lufter i 5. min. så har du luftet nok for i hvertfall en time fremover sa jeg, da må du ha noe problemer med noe annet sa jeg, astma eller noe sånt. jeg var ikke sint da jeg sa dette, bare vennlig og bestemt.

hva hadde dere gjort? hva skal jeg si neste gang hvis hun er på jobb i dag? gruer meg hvis hun er der i dag... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg hadde sagt fra hvis en kollega hadde luftet overdrevent. Det skal ikke være nødvendig med jakke på jobb!

Er det flere enn dere to i nærheten?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, vi er rundt 100 stykker , det varierer fra kveld til kveld.prøver å være tålmodig og ha et åpent sinn til folk, men jeg liker ikke å få trekk og at noen lufter overdrevent...... det skal vel ikke være nødvendig...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg hadde blitt dritforbanna, lukket vinduet og bedt henne ta av jakka.