AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Deppeinnlegg, jeg vet! Men føler litt for å skrive dette ned. Drømmejenta mi som jeg trodde jeg aldri kunne få kontaktet meg på tinder for en god stund tilbake. Vi fant raskt tonen, og har snakket hver dag siden og møttes så ofte vi kan. Vi har kyssa, kosa og sovet sammen, men ikke hatt sex. Merket litt tidligere i uken at hun var litt mer avvisende enn vanlig, men shit au! Var hos henne igår og tonen var veldig fin, akkurat som den pleier. Vi sov sammen, og jeg dro senere hjem til meg selv igjen. Snakket litt med henne på melding om at jeg begynte å få følelser for henne, og siden da har stemningen vært en helt annen og hun har til og med ikke svart på den siste meldingen jeg sendte igår. Ser at hun også er veldig aktiv på snap (sendt over 100 snaps siste døgnet, og de er ikke til meg da for å si det sånn). Jeg er helt ødelagt jeg gråter og klarer ikke fungere i noe. Imorgen begynner jeg på 2 ukers arbeidsperiode (jobber offshore) og der kreves det at jeg er fokusert. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, den jenta har vært lyspunktet i hverdagen min siden vi begynte å snakke, og nå er alt bare borte. Vet at tiden leger alle sår, men det er jo ikke noe trøst nå når jeg må bruke Sobril for å kunne få slappet av. Noen tips? Anonymkode: 1ac35...454
hobbykokken Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Du er nødt til å sette pris på deg selv og respektere deg selv. Drømmejenta? Har du virkelig en drøm om å bli behandlasom dritt? For det er jo det hun gjør. 2
Sykkelkopp Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Ikke si til jenter at du har romantiske følelser for dem uten at de sier det først Men du må gjerne si søt, sexy eller andre genuine komplimenter. Av og til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå