Gå til innhold

Hvor finne den rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heeei! 

Jeg har vært singel i mange år nå, og er klar for å finne kjærligheten igjen. Jeg er fra Algerie og kjenner ikke så mange derifra, i Oslo eller Akershus... Heller har jeg ingen jentevenninner fra samme land som meg som liksom kan "hooke me opp" med noen .. kjenner mest norske. 

Aner altså ikke hvordan jeg kan møte den rette uten bruk av Tinder-apper og liknende..

Anonymkode: c286f...a09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil finne den rette på Geilo.

Anonymkode: 38454...e01

AnonymBruker
Skrevet

Gi opp drømmen om at det finnes "den rette". 

"Bra nok her og nå" burde duge i massevis. Senk skuldrene. Ikke legg for mye av din verdi eller vær for avhengig av henne. Damer er generelt ikke så pålitelige som du skulle tro. 

Aldri gå etter de peneste. Unngå de med stort konkurranse instinkt. Lær deg kvinners måte å manipulere deg på, og pass på at du ikke mister deg selv helt. 

Mindre pene jenter er som oftest best egnet til langvarige forhold. Unngå kvinnfolk som kun kjenner en verden der oppmerksomhet er en valuta hun dealer i. Du vil bli utslitt eller deprimert av dama på sikt. 

Anonymkode: 609ee...0b4

• Liker 3
Skrevet

:ninja:

Også en liter melk takk:hoho::hoho:

Niqab er visst også på tilbud der oppe..

:ninja::ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Haaallo jeg er kvinne :P 

Anonymkode: c286f...a09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Går det greit for deg med en nordmann?

Anonymkode: 3a0de...cc2

Skrevet
På 29.6.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Gi opp drømmen om at det finnes "den rette". 

"Bra nok her og nå" burde duge i massevis. Senk skuldrene. Ikke legg for mye av din verdi eller vær for avhengig av henne. Damer er generelt ikke så pålitelige som du skulle tro. 

Aldri gå etter de peneste. Unngå de med stort konkurranse instinkt. Lær deg kvinners måte å manipulere deg på, og pass på at du ikke mister deg selv helt. 

Mindre pene jenter er som oftest best egnet til langvarige forhold. Unngå kvinnfolk som kun kjenner en verden der oppmerksomhet er en valuta hun dealer i. Du vil bli utslitt eller deprimert av dama på sikt. 

Anonymkode: 609ee...0b4

Huff er sårt å lese slikt men det er vel sant. Fregner OG små rynker..... 😨 Kanskje jeg bare er bra nok her og nå... 😟 Liker oppmerksomhet og kjærlighet. Er visst dødsdømt.. 😧

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...