Reader81 Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Kan noen anbefale noen stykker klassisk musikk ? Jeg har aldri hørt på det, men så oppdaget jeg pachelbels canon. Jeg hører på den igjen og igjen. Er det noe like bra ?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Hvilken versjon hører du på? Rent pianoarrangement eller orkester? Anonymkode: 92205...3f3
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Jeg er veldig glad i Edward Elgar. Musikken hans har så utrolig fin oppbygning. Favoritten min er Cello conserto in E minor. Den er nydelig. Han har mange flere fine som Salut d'amore og sospiri.
Reader81 Skrevet 1. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2017 Mange forskjellige versjoner på youtube. Noen orkester, noen andre.
Gjest Peanut Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 (endret) Jeg liker blant annet: Barber- Adagio for strykere Dittersdorf- Adagio non molto Fauré- Berceuse, Tendresse, Requiem-Sanctus Albinoni- Adagio Saint-Saëns- Symfoni nr. 3-Adagio Larsson- Epilog Delius- At Night Elgar- Larghetto, Chanson de Matin, Salut d'amour Stenhammar- Intermezzo Alfvén- Elegi Rachmaninov- Adagio Satie- Gymnopedie nr. 1 Kreisler- Liebesleid Schubert- Ave Maria Mahler- Adagietto Chopin Ravel Bach Haydn Grieg Massenet Liszt- Liebestraum nr. 3 Bizet- Nocturne Sibelius- Andante festivo Dvorak- Larghetto Godard- Siciliennes for å nevne en bitteliten del av alt ^^, Endret 1. juli 2017 av Peanut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå