Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sykt interessert i en kamerat av meg at det gjør vo nd t. Er i et fast forhold og føler vel at det funker greit, men følelsene som kameraten vekker i meg er bare Så mye sterkere enn det jeg føler for kjæresten min :-( Hvorfor må det alltid være sånn? Det klaffer aldri riktig... Kameraten er selv sammen med ei og jeg vet vel egentlig innerst inne at han bare liker meg som venn.

Det er så frustrerende at han dukker opp i drømmene mine.. Og mange andre ting. Hjertet mitt banker fortere når han er i nærheten og han virker uansett fullkommen i mine øyne, selv når han gjør/sier dumme ting eller oppfører seg teit mot meg. Sååååååååå tåpelig altså. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Og ja, jeg er faktisk godt voksen 

Anonymkode: 08500...5ce

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir kanskje mest tiltrukket av det som er uoppnåelig. Noen mennesker har det slik.

Skrevet

Det høres ut som om dere er veldig unge.

-NEI, du elsker ikke typen din, og NEI, dere kommer ikke til å være sammen 4-ever. 

Vær ung og nyt det. Etter en tid vil du finne din retning i livet, samt at finne ut av hvem du selv er. Først da bør du binde deg til noen som er kompatibel. 

Reis, studer, lær, elsk og lev! Du er ung vare én gang. :mynona:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...