Gå til innhold

Beste produkt til ansikt i 30 årene med rynker/trett hud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siste jeg kjøpte som jeg liker veldig godt er:

• Kicks peeling pads
  • Liker også godt No7 serum
  • No7 instant illusion - dekker bra over linjer 

Hva er deres favoritt produkt eller behandling til ansikt for rynker og trett hud?

Anonymkode: ef61a...616

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Solkrem for å forebygge videre! 

Anonymkode: a81be...713

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte spf 50 i ansiktet i hele fjor sommer, fikk likevel flere pigmentflekker.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er passert 30 så er veldig nøye med hudpleie og soling..

Mitt favorittprodukt er definitivt solkrem, men ikke hvilken som helst, siden jeg bruker den i ansiktet. Kriteriene er at den må trekke godt inn og ikke være klissete, og at man kan påføre makeup over. Den jeg har kostet 600 kr tror jeg, men jeg er så fornøyd med den så er verdt pengene. Iallefall, her er den som jeg bruker;

- PCA skin solkrem spf 30

ellers bruker jeg Matis peeling cream (en rosa tube), den gjør huden fresh :) 

Bruker foundation daglig, synes den fra MakeupMekka er kjempegod. De sluttet visst å føre den ene mineral flytende foundationen, så nå bruker jeg denne som er tydeligvis ny og erstattet den gamle;

70kr for en foundation = ikke verst. Dekker fint gjør den også. Ser at den inneholder hyaluronsyre, det er ganske bra for huden/fine linjer.

https://www.makeupmekka.no/mattifying-camouflage-foundation.html

Anonymkode: 441c9...f43

AnonymBruker
Skrevet

Serum som reparerer huden mens jeg sover:D 

Anonymkode: c923d...585

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mystix skrev:

Jeg brukte spf 50 i ansiktet i hele fjor sommer, fikk likevel flere pigmentflekker.  

Pigmentflekker tar mange år å utvikle. De du fikk i fjor har godgjort deg i lang tid før de kommer til syne. 

• Liker 1
Skrevet
På 29.6.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Pigmentflekker tar mange år å utvikle. De du fikk i fjor har godgjort deg i lang tid før de kommer til syne. 

Det vet jeg, jeg har fremdeles fått flesteparten av dem de siste 2-3 årene.  Hadde jeg vært enda flinkere til å bruke spf hadde de aldri kommet.  Men som sagt, kjedelig å være likblek i ansiktet om sommeren. 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Mystix skrev:

Det vet jeg, jeg har fremdeles fått flesteparten av dem de siste 2-3 årene.  Hadde jeg vært enda flinkere til å bruke spf hadde de aldri kommet.  Men som sagt, kjedelig å være likblek i ansiktet om sommeren. 

Det er ikke sant.. 

Anonymkode: 862ac...bdb

AnonymBruker
Skrevet
På 6/29/2017 den 10.13, Mystix skrev:

Akkurat samme med meg.  Bare en ting å gjøre, ikke bry seg!-:)

Anonymkode: c0fe3...880

• Liker 1
Skrevet

Rens, peeling, maske, serum, dagkrem,nattkrem, øyekrem og SPF 50 fra Elizabeth Arden Pro. Ikke så mye som en eneste linje noen sted enda *BANK I BORDET!!!* (33 år)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til Benton, og har veldig fin hud for alderen (36) - ikke en rynke annet enn smilerynker rundt øynene! Veksler mellom Snail Bee High Content Essence og Fermentation Essence, og Snail Bee High Content Steam Cream som dag- og nattkrem. Snegleprodukter er magiske! 🐌✨

Anonymkode: e290e...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kremer kun har begrenset effekt, og at rynker heller kommer av gener og uflaks. Jeg er ikke engang 30 og lever sunt, men har synlige kråketær og sinnarynke. Tror man bare må akseptere det. 

Anonymkode: d5a6f...47c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kremer kun har begrenset effekt, og at rynker heller kommer av gener og uflaks. Jeg er ikke engang 30 og lever sunt, men har synlige kråketær og sinnarynke. Tror man bare må akseptere det. 

Anonymkode: d5a6f...47c

Enig, men fukt er likevel viktig for du får lettere linjer av tørr hud. Jeg bruker Clinique moisturge surge intense som er oljefri, jojobaolje og noen ganger serum.

Skrevet
På 1.7.2017 den 2.50, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sant.. 

Siden pigmentflekker kommer av sol så jo.....de flekkene jeg har nå er syndene i 20 åra sin feil. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 1.7.2017 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Akkurat samme med meg.  Bare en ting å gjøre, ikke bry seg!-:)

Anonymkode: c0fe3...880

Det er toneforskjeller i huden som ofte får en til å se eldre ut, ikke linjer og rynker.  Jeg ser yngre ut om vinteren, fordi da er ikke pigmentflekkene fullt så synlige.    Middels til fullt dekkende foundation som f.eks Milani sin er gull. :)

Endret av Mystix
AnonymBruker
Skrevet
På 7/1/2017 den 2.08, Mystix skrev:

Jeg har også fått en enorm oppblomstring av pigmentflekker de siste årene, til tross for at jeg er religiøs med solkremen. For min del kom det samtidig med at jeg endret hormonprevansjon. Gleder meg til å sterilisere meg og slutte med hormonene - håper flekkene forsvinner da!

Ellers: veldig glad i pixi hydrating milk og div syrepeels.

Anonymkode: 8da86...f4d

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame og svar til dette.

Tekola, teamleder

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fått en enorm oppblomstring av pigmentflekker de siste årene, til tross for at jeg er religiøs med solkremen. For min del kom det samtidig med at jeg endret hormonprevansjon. Gleder meg til å sterilisere meg og slutte med hormonene - håper flekkene forsvinner da!

Ellers: veldig glad i pixi hydrating milk og div syrepeels.

Jeg har fått melasma under øyene og på overleppen som et resultat av p-piller og én sommer for jeg bestemte meg for å endelig bli brun (jeg ble ikke det), siden dess har jeg vært religiøs med solkrem for at melasmaen ikke skal spre seg mer. Disse flekkene skal gå vekk når en slutter med p-piller, men har lest at det tar litt lenger tid enn hvor en har fått melasma i forbindelse med graviditet.

Anonymkode: 3f526...aff

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått melasma under øyene og på overleppen som et resultat av p-piller og én sommer for jeg bestemte meg for å endelig bli brun (jeg ble ikke det), siden dess har jeg vært religiøs med solkrem for at melasmaen ikke skal spre seg mer. Disse flekkene skal gå vekk når en slutter med p-piller, men har lest at det tar litt lenger tid enn hvor en har fått melasma i forbindelse med graviditet.

Anonymkode: 3f526...aff

Takk, jeg håper det stemmer. Selv har jeg aldri vært glad i sola, så dette føles rett og slett litt urettferdig ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...