Gå til innhold

Ballkjole til 10 klasse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til lange kjoler til 10-klassinger som skal på ball? Vi har ikke mye penger, så jeg tenkte å kjøpe en kjole på ebay til jenta vår, så da håper jeg noen har gjort det før meg og kan gi tips?

Flott om noen har linker eller selgere som er å stole på. Datteren vår er forholdsvis høy(173 cm ) og slank(tynn) kanskje ikke en god kombo når man sjekker ut kjoler fra ebay?

Tar i mot alle tips og råd.

Anonymkode: 3ff13...14c

Skrevet

JJ's House har mange flotte kjoler og ikke er de dyre heller. Jeg har kjøpt flere og har alltid vært fornøyd med kvaliteten

AnonymBruker
Skrevet

TS, hvilket land bor du i? USA?

Anonymkode: ec721...64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man har dårlig råd ville jeg ikke kjøpt fra ebay. Har man dårlig råd, har man ikke råd til å gjøre bomkjøp. 

Kjøp heller hos Zalando o.l. Der er det gratis å returnere om kjolen ikke skulle passe, eller vise seg å være helt annerledes i virkeligheten enn på bildene. 

Forøvrig er det rimelig sykt at det forventes at man skal kjøpe ballkjoler til tenåringer. Glad det ikke var sånn da jeg var ung (jeg er bare 35, da, men når jeg hører om skoleball og ballkjoler føler jeg meg steingammel). 

Anonymkode: ea951...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en veldig fin ballkjole på ebay for et par år siden for 300 kr. Fornøyd med den, men du vet aldri. 

Anonymkode: d5be3...da6

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min fant en på Finn til 500kr

Det er også en gruppe på Facebook for ballkjoler! 

Anonymkode: 3eec1...289

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Skal sjekke ut JJ's House og finn.

De som ikke skjønner dette med 10-klasse ball må gjerne kommentere, men det er realiteten her. Og ingen vil komme og ikke være fint nok kledd. Har dere glemt hvordan det var å være ungdom og bare ønske å passe inn?

Anonymkode: 3ff13...14c

AnonymBruker
Skrevet

En god del ballkjoler på Zalando. Returen er gratis, og såpass enkelt at jeg ganske ofte har bestilt samme plagg/sko i to forskjellige størrelser, eller bestilt tre kjoler bare for å prøve dem. Slettes ikke alle som er kjempedyre, men jeg vet jo ikke hva budsjettet ditt er...

Ellers husker jeg godt hvordan det var å være ungdom. Det var mange av jentene som hadde kjoler til 2000+. Selv hadde jeg kjøpt en kjole til 250 kroner på H&M. Det var rett og slett det mamma hadde råd til. Tok ingen skade av det, altså. Når det er sagt; hvis du har råd til en fin kjole, så skjønner jeg jo at du gjør det. Jeg kommer sikkert til å gjøre det samme selv når tiden kommer. :)  (For ordens skyld; med "fin" kjole mener jeg overhodet ikke hysterisk kjempedyr kjole, for det er en uting, og det er heller ikke det du er på jakt etter.)

Anonymkode: e326a...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...