Gå til innhold

ekstrovert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler rett å slett ikke ekstroverte, folk. Jeg blir sliten, sur og irritert, av dem.

Andre som har det sånn ? Og hvorfor takler jeg dem ikke?

Anonymkode: 67409...257

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen???

Anonymkode: 67409...257

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvordan de oppfører seg. Den typen ekstroverte som tror med stor overbevisning at alle vi introverte ønsker å bli ekstroverte, de takler jeg ikke. Men heldigvis er ikke alle sånn. 

Anonymkode: 254d4...ce6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Utstrålingen deres er radioaktiv, rett og slett. 

Neida. Det har vel mye å gjøre med det at en ekstrovert ikke har et stort problem med å snakke om nærmest hva som helst, mens en introvert heller foretrekker å være stille dersom de ikke føler de har noe å bidra med i en samtale. På den måten blir man ofte sittende fast utenfor en samtale. Har man en samtale med én ekstrovert blir samtalen fort ensidig og om du er med flere ekstroverte havner du fort i bakgrunnen, noe som kan føles veldig kleint eller ukomfortabelt. I tillegg henter ekstroverte energi ved å være sosial, mens introverte henter energi ved å være alene. Så etter 2 timer er du sikkert sliten og vil allerede trekke deg tilbake, mens ekstroverten antagelig vis er mer energisk. Det er slitsomt å være rundt en person full av energi når du selv er sliten, sånn er det bare. 

Endret av Nattsverm
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nattsverm skrev:

Utstrålingen deres er radioaktiv, rett og slett. 

Neida. Det har vel mye å gjøre med det at en ekstrovert ikke har et stort problem med å snakke om nærmest hva som helst, mens en introvert heller foretrekker å være stille dersom de ikke føler de har noe å bidra med i en samtale. På den måten blir man ofte sittende fast utenfor en samtale. Har man en samtale med én ekstrovert blir samtalen fort ensidig og om du er med flere ekstroverte havner du fort i bakgrunnen, noe som kan føles veldig kleint eller ukomfortabelt. I tillegg henter ekstroverte energi fra å være sosial, mens introverte henter energi ved å være alene. Så etter 2 timer er du sikkert sliten og vil allerede trekke deg tilbake, mens ekstroverten er antagelig vis mer energisk. Det er slitsomt å være rundt en person full av energi når du selv er sliten, sånn er det bare. 

Hvem vil være introvert egentlig? Det er jo en form for handicap?! Er selv intro. Kan gå sammen to og to, men når vi blir 3 eller mer er jeg den første til å havne utenfor. Dette er noe dritt som sitter i hjernen. Vurderer nesten å begynne på noe som kan forandre hele kjemien/personligheten. Jeg har litt lyst til å se bilde av den, hva som er så forbanna annerledes enn andres. 

Anonymkode: 79622...847

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem vil være introvert egentlig? Det er jo en form for handicap?! Er selv intro. Kan gå sammen to og to, men når vi blir 3 eller mer er jeg den første til å havne utenfor. Dette er noe dritt som sitter i hjernen. Vurderer nesten å begynne på noe som kan forandre hele kjemien/personligheten. Jeg har litt lyst til å se bilde av den, hva som er så forbanna annerledes enn andres. 

Anonymkode: 79622...847

Du kan ikke se på det som å være handicappet. Du er heller ikke annerledes bare ved å være introvert. De fleste blir faktisk mer introverte med alder. Er flertallet av vennene dine ekstroverte? 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg liker dem i små doser, men de kan fort bli for intense for meg. Hvis de er av typen ekstroverte som prater i ett kjør, krever mitt fulle og hele fokus og ikke gir plass til andre orker jeg ikke å omgås med dem særlig lenge av gangen. Det er som de suger all energien ut av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...