Gå til innhold

Funker hårspray for å holde håret rett hele dagen? Selv etter varme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en mann på 25. Har ganske tykt hår og sånn middels str. Men hver gang jeg putter voks i det, som Define, så faller voksen av ganske fort. Sikkert pga det er så tykt. Jeg pleier ofte å ha i voks rett etter å ha brukt varm rettetang.

Er det noen som vet om hårspray kan holde det? Isåfall hvilken? :)

Anonymkode: a4bec...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mousse er lettere å bruke om du vil at håret skal få litt volum og holde seg oppe lenger.
Nicky Clarke-moussen med extra strenght eller extra hold eller hva de nå kaller det, er veldig effektiv om du har litt lengde på håret. Bruk den gjerne i kombinasjon med hårføner for mer volum, og føn håret opp-ned (stående bøyd med hodet ned) for å gi det ekstra løft.

Voks får bare håret til å se klissete og flatt ut, med mindre du har tynt og kort hår.

Hårspray kan bli dyrt i lengden, da man må bruke ganske mye av det for å få skikkelig volum.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Minya skrev:

Mousse er lettere å bruke om du vil at håret skal få litt volum og holde seg oppe lenger.
Nicky Clarke-moussen med extra strenght eller extra hold eller hva de nå kaller det, er veldig effektiv om du har litt lengde på håret. Bruk den gjerne i kombinasjon med hårføner for mer volum, og føn håret opp-ned (stående bøyd med hodet ned) for å gi det ekstra løft.

Voks får bare håret til å se klissete og flatt ut, med mindre du har tynt og kort hår.

Hårspray kan bli dyrt i lengden, da man må bruke ganske mye av det for å få skikkelig volum.

Greia er at jeg ikke er sånn megafan av fryktelig tykt hår og sånn enormt med volum. Vil ha det litt flatt ja.

Voks må jeg ha i pga glansen og at det holder littegrann, mens hårsprayen pga å holde det. Dog aner jeg ikke hvilken jeg burde kjøpe haha. Ser jo hårspray til 49,- :)

AnonymBruker
Skrevet

Tok nettopp i vanlig voks. Håret ble like tørt som før voksen på 10 min.....

Hva kommer det av? For tykt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...