AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Hei! Jeg er en mann på 25. Har ganske tykt hår og sånn middels str. Men hver gang jeg putter voks i det, som Define, så faller voksen av ganske fort. Sikkert pga det er så tykt. Jeg pleier ofte å ha i voks rett etter å ha brukt varm rettetang. Er det noen som vet om hårspray kan holde det? Isåfall hvilken? Anonymkode: a4bec...903
Minya Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Mousse er lettere å bruke om du vil at håret skal få litt volum og holde seg oppe lenger. Nicky Clarke-moussen med extra strenght eller extra hold eller hva de nå kaller det, er veldig effektiv om du har litt lengde på håret. Bruk den gjerne i kombinasjon med hårføner for mer volum, og føn håret opp-ned (stående bøyd med hodet ned) for å gi det ekstra løft. Voks får bare håret til å se klissete og flatt ut, med mindre du har tynt og kort hår. Hårspray kan bli dyrt i lengden, da man må bruke ganske mye av det for å få skikkelig volum.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 1 minutt siden, Minya skrev: Mousse er lettere å bruke om du vil at håret skal få litt volum og holde seg oppe lenger. Nicky Clarke-moussen med extra strenght eller extra hold eller hva de nå kaller det, er veldig effektiv om du har litt lengde på håret. Bruk den gjerne i kombinasjon med hårføner for mer volum, og føn håret opp-ned (stående bøyd med hodet ned) for å gi det ekstra løft. Voks får bare håret til å se klissete og flatt ut, med mindre du har tynt og kort hår. Hårspray kan bli dyrt i lengden, da man må bruke ganske mye av det for å få skikkelig volum. Greia er at jeg ikke er sånn megafan av fryktelig tykt hår og sånn enormt med volum. Vil ha det litt flatt ja. Voks må jeg ha i pga glansen og at det holder littegrann, mens hårsprayen pga å holde det. Dog aner jeg ikke hvilken jeg burde kjøpe haha. Ser jo hårspray til 49,- Anonymkode: a4bec...903
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Tok nettopp i vanlig voks. Håret ble like tørt som før voksen på 10 min..... Hva kommer det av? For tykt? Anonymkode: a4bec...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå