Gjest Marsvinet Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Jeg har noen spørsmål om lagringsplass på iphone. I itunes står det at jeg har 13 GB ledig, men under generelt på iphone står det 9 GB ledig. Hvor mye ledig plass har jeg egentlig, og hva er grunnen til at det står ulikt? Hvorfor tar apper som facebook, instagram og snapchat så mye plass? Slettet og reinstallerte appene, og frigjorde dermed flere GB med plass. Hva var det jeg "mistet" ved å gjøre dette? Bilder blir automatisk lagret til icloud. Det står at bildene icloud tar opp 5 GB. Jeg har de samme bildene på mobilen, men der tar de visst kun opp 2,5 GB. Hva er grunnen til dette? Vil bildene bli lagret med lav oppløsning på dataen hvis jeg overfører bildene nå? Hvordan får jeg dem tilbake i original størrelse på mobilen? Vil bildene på icloud slettes automatisk hvis jeg sletter dem fra mobilen? Finnes det en effektiv måte å slette bilder fra iphone som har blitt overført til dataen? Før fikk jeg alltid spørsmål om jeg ville slette bildene som har blitt overført når overføringen var ferdig. Nå kommer ikke det lenger, så jeg må gå inn og slette alt manuelt. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå