AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Del Skrevet 29. juni 2017 Jeg fikk nå en lønnslipp fra en deltidsjobb jeg hadde opp til ifjor, men feriepenger til gode. En hyggelig liten overraskelse. Jeg vet at feriepenger egentlig skal utbetales når man slutter, men jeg har opplevd flere ganger å få det året etter. Greia er bare at jeg ikke har mottatt noe...det står utbetalingsdato den 28. og jeg har ingenting på konto idag. Nå begynner jeg å lure på om dette kanskje var feil, muligens var det innbakt i siste lønning ifjor (fikk ikke greie på det da jeg leste gjennom siste lønnsslipp, da den var rotete satt opp). Men ingen vil vel faktisk sende en lønnsslipp med mindre pengene kommer? Da skulle de i så fall ha gitt beskjed? Anonymkode: 1f609...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Del Skrevet 29. juni 2017 Mange banker har overføring kl 3-4. Så du må slappe av litt Anonymkode: 1d3fa...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Del Skrevet 29. juni 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange banker har overføring kl 3-4. Så du må slappe av litt Anonymkode: 1d3fa...1cc Jada, men hvis utbetalingsdato er 28. så burde det uansett vært inne nå hvis overføringen var foretatt. Anonymkode: 1f609...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Del Skrevet 29. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, men hvis utbetalingsdato er 28. så burde det uansett vært inne nå hvis overføringen var foretatt. Anonymkode: 1f609...314 Vel, ingen her kan svare deg på hvorfor du ikke har fått pengene. Da må du enten ta kontakt med lønningskontoret eller gamle sjefen din. Anonymkode: 1d3fa...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 29. juni 2017 #5 Del Skrevet 29. juni 2017 Kanskje du fikk pengene utbetalt når du sluttet, men du lå igjen i systemet med at du hadde jobbet i fjor og dermed egentlig skulle ha feriepenger i år, så da fikk du bare en automatisk mail av systemet deres som sa ifra om at nå skulle du ha fått feriepenger? Du kan jo sjekke den siste utbetalingen din for å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2017 #6 Del Skrevet 1. juli 2017 Lønnslipp er en del av utbetalingen. Står det et beløp nederst i høyre hjørne på lønnslippen betyr det at du har penger på vei. Hadde pengene blitt utbetalt i fjor ville de stått på lønns- og trekkoppgaven du fikk i slutten av januar. Pengene er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå